ترامپ: برنده نشدن‌ام در انتخابات 2020 عواقب اقتصادی شدیدی خواهد داشت

© AFP 2023 / Nicholas Kammترامپ: برنده نشدن‌ام در انتخابات 2020 عواقب اقتصادی شدیدی خواهد داشت
ترامپ: برنده نشدن‌ام در انتخابات 2020 عواقب اقتصادی شدیدی خواهد داشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا مدعی شد که برنده نشدنش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 میلادی در امریکا عواقب اقتصادی شدیدی به کشورش خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، گفته است که در صورت برنده نشدنش در انتخابات سال 2020 امریکا، اقتصاد کشورش «سقوط بی‌سابقه» خواهد کرد.

ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: اقتصاد ترامپ رکوردهایی را ثبت کرده و راهی طولانی پیش‌رو دارد. اگر شخصی دیگر به غیر از من در انتخابات 2020 برنده بود (من این رقابت را خیلی خوب می‌شناسم) بازار به شکلی سقوط می‌کند که تاکنون نظیر آنچه قبلاً دیده نشده است. عظمت امریکا را حفظ می‌کنم.

بازی بزرگ ابرقدرت ها آغاز گردیده و چین در آن برنده میشود - اسپوتنیک افغانستان
بازی بزرگ ابرقدرت ها آغاز گردیده و چین در آن برنده میشود

رئیس‌جمهور امریکا مشخص نکرده که در بارۀ کدام رکوردها صحبت کرده است. در حال حاضر، سرمایه‌گذاران همچنان وضعیت فعلی روابط تجاری امریکا و چین را نظارت دارند. گفته شده است که ممکن رئیس‌جمهور ترامپ با همتای چینایی‌اش در روز 29 جون در نشست گروه بیست در جاپان با هم دیدار و گفتگو کنند.

رئیس‌جمهور امریکا در مصاحبه خود با CNBC گفت که اگر شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین، به جلسه نشست گروه بیست حاضر نشود، ایالات متحده امریکا تعرفه‌های جدیدی بر کالا‌های چینایی وضع خواهد کرد که نه تنها بر اقتصاد امریکا، بلکه به اقتصاد جهانی نیز تاثیر خواهند گذاشت.

آقای ترامپ در نظر دارد دوباره به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور کشورش انتخاب شود. از حزب دموکرات امریکا، جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق و سناتور برنی ساندرز برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کرده اند.

بر اساس نظرسنجی که توسط Politico و با شرکت (Morning Consult) انجام شده است، 44 درصد از پاسخ دهندگان به همه پرسی گفتند که اگر انتخابات امروز برگزار شود، به‌جای حمایت و پشتیبانی از دونالد ترامپ از جو بایدن حمایت می‌کنند. این در حالی است که 33 درصد از شرکت‌کنندگان از رئیس‌جمهور فعلی امریکا حمایت نمودند. در مقایسه ساندرز و ترامپ 42 درصد از شرکت‌کنندگان نیز از ساندرز حمایت کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала