سلاح تهاجمی امریکا علیه روسیه که ترامپ از آن بی خبر است

© Sputnik / Michael Klimentyevسلاح جدید امریکا علیه روسیه که ترامپ از آن بی خبر است
سلاح جدید امریکا علیه روسیه که ترامپ از آن بی خبر است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیویورک تایمز اعتراف نموده که اکنون در ایالات متحده هیچ نوع دموکراسی وجود ندارد و رییس جمهور دموکرات قادر به کنترل کشور نیست و امریکا اساسا توسط هیات نظامی - بروکراتیک کنترل می شود.

به گزارش اسپوتنیک، هر بار که یک مقاله نویس یا تحلیلگر روسی درباره اقدامات تهاجمی امریکا علیه روسیه می نویسد، او ناگزیر با واکنشی از قبیل «تبلیغ روسیه دشمن ساز است در حالیکه امریکایی ها فقط خوبی روسیه را می خواهند» مواجه می شود.

اما خوشبختانه همکاران امریکایی که به کمک متخصصان رسانه های روسی می آیند با صداقت و شور و شوق بسیار درباره حملات سایبری امریکا به زیرساخت های روسیه، به عنوان مثال، در شبکه های توزیع برق گزارش می دهند

آنها حتی با این فکر نمی کنند که به طور کلی این اقدامات نقض گسترده حقوق بین الملل و تجاوز و خشونت محسوب می گردد.
به این ترتیب در دنیای آنها و همه کسانی که فکر می کنند که «امریکا فقط خوبی آنها را می خواهد" به سربازان پنتاگون و سربازان (سایبری) در قالب ناتو اجازه داده می شود هرکاری را که دلشان خواست، انجام دهند و تمام اقداماتشان از نظر تعریف اخلاقی است، اما روسیه مجبور هست "قیمت گناهان تاریخی غیر واقعی گذشته، حال و آینده را بپردازد و توبه کنند".

نمونه ای خوبی از این نوع تفکر گزارش رسانه اصلی امریکا، The New York Times است که مقاله ای راتحت عنوان "ایالات متحده تشدید حملات آنلاین به شبکه برق روسیه" را بیشتر می کند، منتشر نموده است. در گزارش این نشریه آمده است که امریکا با افزایش این حملات قصد دارد به " ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هشدار بدهد و در عین حال نشان دهد که دولت ترامپ از اختیارات جدید خود چگونه استفاده می کند".
با این حال ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با مجله «فیگارو» در سال 2017 گفت: «اوضاع واقعی درامریکا بدتر از گذشته شده است. بروکراسی در این کشور بسیار قوی است. رئیس‌جمهور را انتخاب می کنند و او به قدرت می رسد، اما بعدا، افرادی با بکس اداری می آیند که دریشی های تیره رنگ بر تن دارند و با نکتایی به رنگ سیاه و یا صورمه ای و نه مثل نکتایی قرمز من و شروع می کنند به توضیح دادن اینکه رئیس جمهور چه باید بکند و چه باید بنند و بعد همه چیز تغییر می کند».
هم اکنون این افراد حتی سعی نمی کنند برای رئیس جمهور امریکا چیزی را توضیح بدهند. آنها براحتی کشور و ارتش آن را هدایت می کنند و رئیس جمهور که در انتخابات دمکراتیک به این سمت رسیده است فقط می تواند صفحه توییتری خود را اداره کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала