ترامپ: حمله ایران به طیاره بدون سرنشین امریکا عمدی نبود

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ: حمله ایران به طیاره بدون سرنشین امریکا عمدی نبود
ترامپ: حمله ایران به طیاره بدون سرنشین امریکا عمدی نبود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده میگوید که ممکن حمله ایران به طیاره بدون سرنشین قوای هوایی امریکا عمدی نه بلکه اشتباه انسانی باشد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در واکنش به ساقط شدن یک فروند طیاره بدون سرنشین قوای هوایی امریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت که احساس میکند که این حمله عمدی نبوده و اشتباه انسانی میباشد.

ترامپ: «من احساس میکنم که این اشتباهی بوده که توسط فردی که نباید آن را انجام میداد رخ داده است. برای من سخت است که باور کنم این کار عمدا انجام داده است.»

این در حالی است که پیش از این رئیس جمهور ترامپ در نخستین واکنش خود به سرنگونی طیاره بدون سرنشین امریکایی در ایران گفته بود که ایران مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

یادآوری میکنیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز (پنجشنبه، ۲۰ جون)  از سرنگونی یک فروند طیاره بدون سرنشین امریکا در منطقه جنوبی ایران خبر داد. به گفته نظامیان ایرانی، این طیاره امریکایی حریم هوایی ایران را نقض کرده بود.

پس از مدتی قوماندانی مرکزی قوای مسلح امریکا (سنتکام) اعلام کرد که سیستم های دفاع هوایی ایران یک فروند طیاره بدون سرنشین قوای هوایی امریکا را بر فراز تنگه هرمز و در حریم هوایی بین‌المللی هدف قرار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала