نشست شورای امنیت درباره ایران

© Sputnik / Dmitry Astakhovنشست شورای امنیت درباره ایران
نشست شورای امنیت درباره ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا خواستار جلسه غیر علنی شورای امنیت سازمان ملل درباره ایران شد.

به گزارش اسپوتنیک، منابع دیپلوماتیک در سازمان ملل اعلام کرده اند که ایالات متحده خواستار برگزاری نشست غیر علنی شورای امنیت این سازمان در مورد ایران شده است.

از سوی دیگر هیئت امریکا در سازمان ملل متحد با نشر خبرنامه ای اعلام کرده است که ایالات متحده میخواهد شورای امنیت را از آخرین تحولات در خصوص ایران مطلع سازد و  نتیایج تحقیقات خود در مورد حملات اخیر به تانکرها در خلیج عمان را در اختیار این شورا قرار دهد.

این در حالی است که چندی پیش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده اعلام کرده بود که برای نجات جان ۱۵۰ ایرانی، فرمان توقف حمله پلان شده به ایران را صادر کرده است.

یادآوری میکنیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز گذشته (پنجشنبه، ۲۰ جون) از سرنگونی یک فروند طیاره بدون سرنشین امریکا در منطقه جنوبی ایران خبر داد. به گفته نظامیان ایرانی، این طیاره امریکایی حریم هوایی ایران را نقض کرده بود.

پس از مدتی قوماندانی مرکزی قوای مسلح امریکا (سنتکام) اعلام کرد که سیستم های دفاع هوایی ایران یک فروند طیاره بدون سرنشین قوای هوایی امریکا را بر فراز تنگه هرمز و در حریم هوایی بین‌المللی هدف قرار داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала