نگرانی پیلوتان امریکایی از بشقاب پرنده ها

© Depositphotos.com / Mik38نگرانی پیلوتان امریکایی از بشقاب پرنده ها
نگرانی پیلوتان امریکایی از بشقاب پرنده ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سناتوران امریکایی درباره مسئله اشیای پرنده ناشناخته (بشقاب پرنده ها) نشست های را پشت درهای بسته برگزار کردند.
اسرار بشقاب های پرنده افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
اسرار بشقاب های پرنده افشا شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه پولیتیکو، مقام های نیروی هوایی امریکا درباره اشیای پرنده ناشناخته ای در آسمان ها صحبت کردند که پیلوتان امریکایی با آنها روبرو شده اند.

به گفته سخنگوی سناتور مارک وارنر، کنگره نسبت به این مسئله جدی برخورد می کند چون به امنیت پیلوتان امریکایی مربوط می شود و فرق نمی کند که این اشیای پرنده ناشناس «بالن های هواشناسی، موجودات سبز رنگ فضایی یا چیز دیگری باشند".

یادآوری می کنیم، که در اسناد تاریخی بطور وضوح ، مطلبی درباره بشقاب پرنده یافت نمی‌شود، مطالبی که در اسناد تاریخی به عنوان پدیده‌های غیر متعارف نام برده شده‌اند، همان پدیده‌های آسمانی هستند. اگر چه باستان شناسان ، در گوشه و کنار جهان ، اشکالی را یافته‌اند که تا آنها را به عنوان تصویر سفینه‌های انسان ماورا زمین قلمداد می‌کنند، این برداشتها درست نیست. بشقاب پرنده‌های زیادی در سال 1276 (1897) در آمریکا دیده شده‌اند. مردم آنها را کشتی هوایی (Air ship) می‌نامیدند، که شبیه دیژیرابل بودند (Dirigeable) بودند. بشقابهای پرنده به مفهوم امروزی آنها ، ابتدا از سال 1322 (1943) تا پایان جنگ جهانی دوم مشاهده شده‌اند که همان فوفایتر (Foo Fighter) آلمانیها بودند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала