واکنش ترامپ به اتهامات رسوایی جنسی اخیرش

© AP Photo / Evan Vucciواکنش ترامپ به اتهامات اخیر جنسی علیه او
واکنش ترامپ به اتهامات اخیر جنسی علیه او - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده در در گفتگو با یک نشریه امریکایی به اتهامات جنسی که «الیزابت ژان کارول» علیه او وارد کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "باشگاه خبرنگاران" دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده روز گذشته (دوشنبه) در مصاحبه با نشریه هیل به مسائل مختلفی از جمله اتهامات جنسی‌اش، جایگزینی سارا سندرز، سخنگوی کاخ‌سفید و مسائل دیگر اشاره کرد.
وی در این مصاحبه به اتهامات رسوایی جنسی که «الیزابت ژان کارول» خبرنگار و مقاله‌نویس امریکایی علیه او وارد کرده است، واکنش نشان داد و گفت: «اول اینکه از این چنین زن‌ها خوشم نمی‌آید، دوم اینکه به هیچ وجه چنین اتفاقی نیفتاده است. هرگز اتفاق نیفتاد. او کاملا دروغ می‌گوید. من هیچ چیز درباره او نمی‌دانم. هیچ چیز درباره این زن نمی‌دانم. واقعا وحشتناک است که مردم چنین اظهاراتی را به زبان می‌آورند».
"الیزابت ژان کارول" خبرنگار و مقاله نویس امریکایی اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا حدود دو دهه پیش (اواخر سال 1995 و اوایل سال 1996) او را در اتاق لباس یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در نیویورک مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.
پس از افشای این رسوایی از سوی روزنامه نیویورک مگزین، یک مقام ارشد کاخ سفید آن را تکذیب کرد و ابراز داشت این یک داستان کاملا غلط و غیرواقعی بوده که 25 سال از وقوع آن می‌گذرد. این داستان به سادگی برای آن ساخته شده است که رئیس جمهور را بد جلوه دهد.
در طول رقابت‌های انتخاباتی 2016، دست کم 20 زن او را به آزار جنسی متهم کردند.
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا حتی پیشتر در اظهاراتی زشت و ناپسند اعلام کرده بود این زنانی که او را به آزار جنسی متهم کرده اند، آنقدر هم جذاب نبوده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала