تاثیر شراب به ذهن انسان

© Depositphotos.com / GeorgeRudyتاثیر شراب به ذهن انسان
تاثیر شراب به ذهن انسان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشروب خوران بیشتر به امراض سرطان، قلبی، عقلی و عصبی، تکلیف معده و غیره مبتلا می شوند.

دانشمندان ویژگی افراد با ذهنی سالم را مشخص کرده به این نیتجه رسیدند که برای داشتن روان سالم، بهتر است که الکل را کنار گذاشت.

شراب - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ ویدیو
شراب حلال در عربستان به بازار آمد + ویدئو

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CMAJ، مردان و زنان که هرگز الکل را امتحان نکرده اند، بیشترین ساکنان با ذهنی سالم این سیاره بوده اند، مخصوصا برای زنان. امتناع از مصرف الکل نیز باعث می شود تا تقریبا همان نتایج را به دست آوریم. مایکل نیک از دانشگاه هنگ کنگ (چین) گفت: "بشریت به طور فزاینده ای به دنبال نوشیدن است و این میل را بدون داشتن استراتیژی موثر نمی توان متوقف کرد. تحقیقات ما بار دیگر نشان داد که نوشیدن متوسط همیشه زندگی یک فرد را بهبود نمی بخشد، بلکه بهتر است آن را به طور کامل کنار بگذاریم. کنار گذاشتن آن در افراد شرابی هم باعث می شود تا به سطح مطلوب ذهنی برسند."
در سال های اخیر، دانشمندان به طور فعال در حال بررسی چگونگی تاثیر الکل بر امید به زندگی، احتمال مبتلا به سرطان، وضعیت ذهنی و سایر ویژگی های انسانی هستند. با وجود شمار زیادی از مطالعات، آنها هرگز به نتیجه قطعی دست نیافتند.
به طور مثال، تقریبا ده سال پیش، محققین کشف کردند که نوشیدن مقادیر زیادی آبجو می تواند سرعت رشد سرطان روده را تسریع کند و همچنین ارتباط بین الکل و سرطان پستان را کشف کردند. مشاهدات دیگر نشان داده است که ترکیبی از تنباکو و الکل باعث افزایش اثر سرطان زا آن می شود.
به تازگی کارشناسان سازمان ملل متحد به این نتیجه رسیدند که حتی مصرف کمی از الکل به شدت تاثیر منفی بر سلامت انسان می گذارد و احتمال ابتلا به سرطان، امراضی قلبی و حوادث ناگهانی را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала