سناریوی جنگ جهانی سوم مشخص شد

CC0 / Pixabay / جنگ جهانی سوم
جنگ جهانی سوم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال امریکایی سناریوی آغاز جنگ جهانی سوم را افشا کرد.

به گرازش اسپوتنیک، به نقل از Defensemaven، جنرال دیوید گولدفین، رئیس ستاد نیروی هوایی ایالات متحده، سناریوی آغاز جنگ جهانی سوم را بیان کرد. هنگام سخنرانی در موسسه تحقیقاتی هوافضای " میچل" از جنرال پرسیده شد: در صورت حمله هسته ای به امریکا، آیا برنامه عملی وجود دارد، یا خیر؟ جنرال گولدفین با ارائه پاسخ مثبت به جزئیات آن پرداخت.
نشریه به نقل از جنرال امریکایی نوشت: "اگر جنگ با ابر قدرت های هسته‌ای آغاز شود، بر روی پرده نمایش تلفون من سه چراغ قرمز روشن خواهد شد " — نخست جنرال تام ولتر، فرمانده نیروهای ناتو در اروپا به من زنگ خواهد زد. او به من خواهد گفت که برای دفاع در برابر حمله به کمک نیاز دارد. با توجه به سرعت استقرار بخش هوافضای نیروهای اتحاد ناتو، او انتظار دارد که نیروی هوایی ایالات متحده اولین کسانی باشد که به کمکش می آیند. جنگنده ها، بمب افکن ها، جنگ افزار فضایی و سایبری، نیروهای عملیات ویژه و تیم های هواشناسی ایالات متحده و ناتو به طور همزمان یک عملیات بزرگ ضد حمله را راه اندازی خواهند کرد. 

تهدید دوبارۀ کوریای شمالی به جنگ اتمی - اسپوتنیک افغانستان
تهدید دوبارۀ کوریای شمالی به جنگ اتمی

بر اساس پراکتیک نیروی هوایی ایالات متحده، دیوید گولدفین نیروهای خاصی را که در حملات تلافی جویانه، اهدافی که مورد حمله قرار می گیرند، و همچنین تاکتیک های اقدامات را نام نگرفته است. نشریه خاطر نشان می سازد که جنگنده های نامرئی F-35 با سلاح های هسته‌ای اولین تجهیزاتی خواهند بود که وارد پایگاه هوایی دشمن می شوند تا پرتابگر های راکت های هسته‌ای و مراکز کنترل دشمن را نابود کنند. اگر در آغاز جنگ؛ بمب افکن های متحدین، نزدیک به قلمرو کشور متخاصم باشند، ممکن است تلاش کنند که راکت های بالستیک را در مرحله بالاتر از مسیر رهگیری نمایند.
وی در خصوص اقدامات نیروی هوایی امریکا توضیحانی را ارائه نکرد.
گولدفین گفت، تماس دومی مربوط به فرمانده NORAD — دفاع راکتی ایالات متحده خواهد بود.
او مسئول راکت های رهگیر GBI است که پرتابگر های آنها در آلاسکا و کالیفرنیا مستقر شده است. تمام نیروهای NORAD برای جستجو در فضای نزدیک راکت های بالستیک دشمن متمرکز خواهند شد. آنها در طی فقط چند ثانیه باید که کلاهک های ترمو هسته‌ای زمینی و سیستم های ضد موشکی را هدف قرار دهند.
جنرال امریکایی گفت: در نهایت، و در آخرین مرحله، زیردریایی های هسته ای فعال خواهند شد. آنها به طور منظم اهداف را از اعماق آب نابود خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала