چرا دارندگان آیفون، گوشی خود را به سامسونگ تغییر می‌دهند؟

© REUTERS / Stephen Lamچرا دارندگان آیفون، گوشی خود را به سامسونگ تغییر می‌دهند؟
چرا دارندگان آیفون، گوشی خود را به سامسونگ تغییر می‌دهند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک شرکت امریکایی پس از انجام مطالعه دریافت که دراندگان آیفون نسبت به سال گذشته به 15.2 درصد کاهش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت امریکایی BankMyCell، می‌گوید که نسبت به سال گذشته دارندگان آیفون 15.2 درصد کاهش یافته است.

این شرکت امریکایی برای شهروندان کشورش، پیشنهاد مبادله تلفون‌های استفاده‌ شده به تلفون‌های جدید را می‌کند. پس از انجام مطالعه مشخص شد که وفاداری دارندگان گوشی‌های آیفون نسبت به سال گذشته 15.2 درصد کاهش یافته است. این مطالعه از میان 38 هزار نفر که از اکتوبر سال 2018 میلادی تلفون‌های خود را عوض کرده بودند جمع‌آوری شده است.

تلفن آیفون برای شرکت اپل سودآور نیست - اسپوتنیک افغانستان
آیفون ها برای شرکت اپل دیگر سودآور نیست

در ماه جون سال 2019 میلادی، 18 درصد دارندگان آیفون (از جمله 26 درصد دارندگان ایفون ایکس) گوشی‌های هوشمند خود را به محصولات سامسونگ عوض کردند. در عین حال تنها 7.7 درصد دارندگان گوشی گلکسی اس 9 کوشی‌های هوشمند خود را به محصولات اپل تبدیل کرده اند.

به طور کلی، وفاداری به اپل به پایین ترین سطح 73 درصد، نسبت به سال 2011 رسیده است. اما در سال 2017 میلادی 92 درصد مخاطبان وفادار به برند اپل بودند.

به گفته شرکت تحقیقاتی بریتانیایی Kandar، در سه ماه دوم سال 2019 میلادی، 36 درصد خریداران در امریکا دستگاه‌های سیستم عامل  آی او اس را خریداری کردند که 2.4 درصد نسبت به گذشته پایین تر بوده است. اما برعکس فروش سیستم عامل اندروید 2.5 درصد افزایش یافته و 61 درصد تمام فروش گوشی‌های هوشمند در امریکا را تشکیل می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала