انتشار ویدئویی در راستای رد ادعای ترامپ در مورد سرنگونی طیاره بدون سرنشین ایران

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار ویدئویی در راستای رد ادعای ترامپ در مورد سرنگونی طیاره بدون سرنشین ایران
انتشار ویدئویی در راستای رد ادعای ترامپ در مورد سرنگونی طیاره بدون سرنشین ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپاه پاسداران ایران ویدئویی را که ادعای رئیس جمهور ترامپ در مورد سرنگونی طیاره بدون سرنشین ایران در تنگه هرمز را رد میکند، به نشر رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلویزیون دولتی ایران، مقامات نظامی ایران میگویند که طیاره بدون سرنشین این کشور، کشتی جنگی "یو اس اس باکسر" امریکا را از لحظه ورود آن به تنگه هرمز تحت نظارت قرار داده بود و پس از اجرای ماموریت، سالم به پایگاه خود بازگشت.  

این در حالی است که پیش از این روابط عمومی کل سپاه پاسداران ایران ضمن رد ادعای واشنگتن در مورد ساقط کردن طیاره بدون سرنشین ایران در تنگه هرمز اعلام کرد که به زودی شواهدی که بی اساس بودن ادعای امریکا را ثابت میکند را منتشر خواهد کرد.  

یادآوری میکنیم، روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده اظهار داشت که کشتی جنگی قوای بحری ایالات متحده یک فروند طیاره بدون سرنشین ایران را در تنگه هرمز سرنگون نموده است.

وزارت دفاع امریکا با نشر خبرنامه ای اعلام نمود که این حادثه روز پنجشنبه حوالی ساعت ۱۰ صبح (به وقت محلی) زمانی به وقوع پیوست که کشتی امریکایی در آبهای بین‌المللی تنگه هرمز عبور میکرد. به گفته پنتاگون خدمه کشتی متذکره برای حفاظت از پرسونل و خود کشتی طیاره ایرانی را ساقط کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала