ترامپ: مطمئنم طیاره بدون سرنشین ایران را سرنگون کرده‌ایم

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: مطمئنم طیاره بدون سرنشین ایران را سرنگون کرده‌ایم
ترامپ: مطمئنم طیاره بدون سرنشین ایران را سرنگون کرده‌ایم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا بار دیگر تأکید نمود که روز گذشته قوای بحری این کشور طیاره بدون سرنشین ایران را در تنگه هرمز ساقط کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امروز به خبرنگار گفت که اطمینان دارد امریکا طیاره بدون سرنشین ایران را سرنگون نموده است.

ترامپ: «ما طیاره ایران را ساقط کردیم.»

در عین حال، جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید تایید نمود که ایالات متحده هیچ شکی ندارد که طیاره ساقط شده متعلق به قوای هوایی ایران بود.

این در حالی است که چندی پیش، سپاه پاسداران ایران ویدئویی را که ادعای رئیس جمهور ترامپ در مورد سرنگونی طیاره بدون سرنشین ایران در تنگه هرمز را رد میکند، به نشر رسانده است.

به گفته مقامات ایرانی تهران هیچ اطلاعی در خصوص از دست دادن طیاره بدون سرنشین ندارد.

یادآوری میکنیم، روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده اظهار داشت که کشتی جنگی قوای بحری ایالات متحده یک فروند طیاره بدون سرنشین ایران را در تنگه هرمز سرنگون نموده است.

وزارت دفاع امریکا با نشر خبرنامه ای اعلام نمود که این حادثه روز پنجشنبه حوالی ساعت ۱۰ صبح (به وقت محلی) زمانی به وقوع پیوست که کشتی امریکایی در آبهای بین‌المللی تنگه هرمز عبور میکرد. به گفته پنتاگون خدمه کشتی متذکره برای حفاظت از پرسونل و خود کشتی طیاره ایرانی را ساقط کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала