منفعت 1 میلیون دالری نرم افزار FaceApp در 10 روز

© Photo / Hasib / FACEBOOK PHOTO منفعت 1 میلیون دالری نرم افزار FaceApp در 10 روز
 منفعت 1 میلیون دالری نرم افزار FaceApp در 10 روز    - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایجاد کنندگان نرم افزار عکس FaceApp در 10 روز بیش از 1 میلیون بدست آوردند.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت Wireless Labs روسیه که نرم افزار عکس PhotoApp را ساخته است، بیش از یک میلیون دالر در 10 روز (از 9 تا 19 جولای) را بدست آوررد.

بر اساس اطلاعات فوربز، نرم افزار عکس FaceApp در ماه جنوری 2017 در فروشگاه App ظاهر شد و در ماه دسامبر همان سال در Google Play ظاهر شد. از زمان انتشار این برنامه، سازندگان آن 11.6 میلیون دالر بدست آورده اند.

لارم به ذکر است که FaceApp نام اپلیکیشنی کاربردی و بسیار سرگرم کننده در عین حال بسیار جالب در زمینه تغییر چهره می باشد که توسط استودیوی Wireless Lab برای سیستم عامل اندروید ساخته و منتشر شده است. اگر به دنبال برنامه ای بسیار حرفه ای و دقیق در زمینه تغییر چهره می باشید باید بدانید این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی بالای خود میتواند چهره شما را به صورت بسیار زیبا و دقیق تغییر دهد و شما را شگفت زده کند. شما توسط این برنامه جالب میتوانید به راحتی چهره خود را به شکل جنس مخالف تغییر دهید و یا خود را پیر یا جوان تر کنید. برنامه دارای فیلتر های مختلف و جالبی می باشد، مثلا با ترکیب کردن ویژگی های صورت حتی می توانید یک دهان بسته را به یک لبخندی که دندان در آن مشخص می باشد تبدیل کنید.

به گفته نشریه فوربز، نرم افزار عکس FaceApp را بیش از 100 میلیون دارندگان اندروید دانلود کرده اند. در فروشگاه App، این برنامه بیش از 790 هزار رأی کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала