درخواست جالب کارگردان معروف امریکایی از ولادیمیر پوتین

© Photo / Showtimeکارگردان معروف امریکایی از ولادیمیر پوتین خواست پدرخوانده دخترش شود
کارگردان معروف امریکایی از ولادیمیر پوتین خواست پدرخوانده دخترش شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارگردان سرشناس هالیوود که حامی و علاقمند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه است از او خواست که پدرخوانده دختر 22 ساله‌اش باشد.

 به گزارش اسپوتنیک، الیور استون، کارگردان شناخته شده سینمای امریکا که پیش از این نیز با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مصاحبه انجام داده بود، در حالی این درخواست را طی یک گفت‌وگو به ولادیمیر پوتین مطرح کرد که پوتین در پاسخ، به این مساله که یک مسیحی ارتدوکس به حساب می آید  اشاره کرد و گفت: آیا دختر تو قصد دارد یک مسیحی ارتدوکس شود؟

بر اساس متن این گفت‌وگو که روز جمعه از سوی کرملین ارائه شد، الیور استون نیز پاسخ داد: ما کاری خواهیم کرد که او مسیحی ارتدوکس شود.

او گفت، دخترش 22 سال دارد و بر اساس سنت های مسیحی بزرگ شده است.

با این وجود پوتین ظاهرا تلاش کرد از پذیرش این درخواست طفره برود و در جواب این صحبت او گفت: شما باید از خودش بپرسید که آیا خودش چنین چیزی را می‌خواهد.

Вице-президент США Джо Байден и президент Украины Петр Порошенко на встрече в Киеве - اسپوتنیک افغانستان
الیور استون: کارگردانی مناقشه اکراین در دستان سیا است

این مصاحبه که بخشهایی از آن روز جمعه منتشر شد در اواسط ماه جون کمی قبل از آن که الیور استون موضوع پخش مستند جدیدش به نام "افشای اوکراین" را اعلام کند صورت گرفته است؛ این مستند الیور استون با موضوع تحقیق در خصوص بحران جنگ داخلی اوکراین تهیه شده.

این مستند که اولین پخشش در روز جمعه صورت گرفت با استقبال رسانه‌های روسیه مواجه شده است. قرار بود شبکه تلویزیونی اوکراین نیز که اواخر سال گذشته میلادی در کنترل مدودچوک قرار گرفت این مستند را پخش کند اما در ادامه اعلام کرد که به سبب اعتراضها در این کشور علیه این مستند پخش آن را کنسل کرده است.

. سال پیش او فیلمی با عنوان «اوکراین در آتش» ساخت که  و این فیلم یک مستندی است که به گفته منتقدان کارگردان با دیدی دوستانه نسبت به کرملین به این رویداد سال 2014 پرداخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала