نامه پوتین به اسد: گروه‌های تروریستی در سوریه را مشترکاً شکست می‌دهیم

© Sputnik / Alexei Druzhininاسد و پوتین
اسد و پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئيس جمهور روسیه در نامه‌ی تبریکی به همتای سوری اش به مناسبت ۷۵ سالگی روابط دیپلوماتیک میان دو کشور، خاطر نشان ساخته است که با تلاش‌های مشترک دو کشور گروه‌های تروریستی در سوریه شکست خواهند خورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت کرملین، ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه در نامه به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه نوشته است: "آقای رئيس جمهور سوریه مراتب تبریکی را به مناسبت ۷۵ سالگی ایجاد روابط دیپلوماتیک میان دولت‌های ما، بپذیرید".

رویترز: ترکیه برای مخالفان بشار اسد سلاح فرستاده است - اسپوتنیک افغانستان
ترکیه برای مخالفان بشار اسد سلاح فرستاده است

وی خاطر نشان ساخت که طی چند دهه گذشته، تجربه مهم همکاری دوجانبه کسب شده است و امروز روسیه و سوریه در مقابله با تروریزم و افراط گرایی بین‌المللی دو متحد شمرده می‌شوند.
پوتین گفت: "معتقد ام که با تلاش‌های مشترک ما می‌توانیم تروریست‌ها را در خاک سوریه کاملاً شکست دهیم. می‌خواهیم تاکید کنم که جانب روسی به ارایه مساعدت و همکاری با حکومت و ملت سوریه در راستای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، تامین امنیت ملی و بازسازی پس از جنگ، ادامه می‌دهد.
رئيس جمهور روسیه همچنان افزود که "توسعه روابط روسیه – سوریه از علایق مشترک ما است و همگام با تحکیم صلح و ثبات در سطح منطقوی و بین‌المللی می‌باشد".
پوتین در اخیر به بشار اسد صحت کامل و موفقیت و به هموطنانش بازگشت زندگی صلح‌آمیز را آرزو کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала