رعد و برق های پی درپی در هند جان بیش از 30 نفر را گرفت

© AP Photo / Gene Blevinsرعد وبرق های پی درپی
رعد وبرق های پی درپی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات هند خبر داده اند که دراثر رعدوبرق های شدید در شمال هند، 32 تن کشته و 13 تن دیگر زخمی شده اند.

اسپوتنیک به نقل از NDTV، بر اساس گزارش مقامات هند، در نتیجه ضربات رعد و برق در ایالت اوتار پرادش در شمال هند، 32 تن کشته و 13 تن زخمی شدند. 

الماسک - اسپوتنیک افغانستان
رعدوبرق مرگبار در هند جان 26 نفر را گرفت

در میان کشته شدگان هفده نفر در شهر کانپور و در ولسوالی فاط پور، پنج نفر در شهر جانسسی در جنوب کشور جان باخته اند، چهار نفر کشته در جالون ثبت شده است، سه نفر در ناحیه حمیرپور، دو نفر در منطقه شهر غازیپور و یک-یک نفر در شهرهای Janpur، Pratapgarh، Kanpur و Chitrakut قربانی رعد و برق شده اند.

همچنین یادآور می شود که روز گذشته در این ایالت یک نفر در نتیجه رعد و برق کشته شد و دو نفر دیگر در 18 و 20 جولای از اثر خزیدن مار جان خود را از دست دادند.

اوتار پرادش یوگای آدییتانات وزیر اساسی ، همدردی خود را به نزدیکان کشته شدگان ابراز نموده دستور داد که مقامات محلی 400 هزار روپیه (حدود 5.8 هزار دالر)برای هر خانواده  بازپرداخت کنند. او همچنین به مقامات دستور داد تا تدابیر جدی برای علاج زخمیان اتخاذ نمایند.

پیش از این گزارش شده بود که حداقل 9 نفر، از جمله هشت کودک، در اثر این حادثه طبعی کشته شده اند و بیش از ده ها نفر در اثر رعد و برق در یک روستا ایالت شمالی بیهار نیز زخمی شده اند. این حادثات روز جمعه رخ داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала