با روی کار آمدن برنامه‌ی جدید، تعقیب کاربران اینستاگرام ساده‌تر شد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر با روی کار آمدن برنامه‌ی جدید، تعقیب کاربران اینستاگرام ساده‌تر شد
با روی کار آمدن برنامه‌ی جدید، تعقیب کاربران اینستاگرام ساده‌تر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با روی کار آمدن برنامه‌ی جدید برای آیفون‌ها و تلفون‌های آندروید، تعقیب کاربران اینستاگرام ساده‌تر از هر وقت دیگر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، برنامه‌ی جدید Who’s in Town برای تلفون‌های آیفون و آندروید به بازار آمده است که از طریق آن می‌توان درمورد بازدید کاربران اینستاگرام از محلات مختلف، معلومات بدست آورد.
به نقل از نشریه Wired، نقشه تعاملی در زمان واقعی براساس اطلاعات باز – موقعیت جغرافیایی که خود کاربر هنگام پُست‌نمودن تصاویر و ویدیوها ذکر می‌کند، کار می‌کند.

Instagram - اسپوتنیک افغانستان
ابزار جدید اینستاگرام برای مبارزه با توهین و کامنت های نا مناسب

برنامه Who’s in Town تمام پُست‌ها در حساب اینستاگرام کاربر را از هنگام ایجاد آن نظارت نموده، نقشه دقیق مسیرهای وی را نشان می‌دهد.
این برنامه همچنان "استوری‌های" اینستاگرام را که به‌طور خودکار پس از ۲۴ ساعت حذف می‌شوند، حفظ می‌کند.
به گفته ایرک بارتو، طراح برنامه Who’s in Town، برنامه وی کاملاً مشروع و قانونی است،‌ زیرا این برنامه از اطلاعات بازی که کاربران به خواست خود به اشتراک می‌گذارند، استفاده می‌کند.
بارتو گفت: "مردم نمی‌دانند که چه چیزی را به اشتراک می‌گذارند. آنها فکر می‌کنند که این پُست‌ها را تنها چند نفر می‌بینند... اما این اطلاعات عمومی است".
مسوولین شبکه اجتماعی اینستاگرام گفته اند که برنامه Who’s in Town، اصول و قوانین آنرا را بررسی خواهند کرد و در صورت دریافت نواقض، اقدامات لازم اتخاذ خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала