افشای یک عملیات مرموز در پایتخت امریکا

© Flickr / Morning Calm Weekly Newspaper Installationافشای یک عملیات مرموز در پایتخت امریکا
افشای یک عملیات مرموز در پایتخت امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظامیان امریکایی از برخی جزئیات یک عملیات مرموز در پایتخت امریکا پرده برداشتند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل ازBloomberg ، پنتاگون برخی جزئیات ازعملیات مخفی در پایتخت ایالات متحده امریکا، واشنگتن را که با استفاده از هلیکوپترهای نظامی اجرا می شود، منتشر کرد.

قصد پنتاگون برای فرستادن هزاران نظامی به خاور میانه - اسپوتنیک افغانستان
قصد پنتاگون برای فرستادن هزاران نظامی به خاور میانه
 

این عملیات مخفی مرموز زمانی افشا شد که ارتش از کنگره ایالات متحده برای تأمین مالی آن درخواست کمک کرد. ارتش از کنگره تقاضای یک میلیون و 550 هزار دالر کمک، برای تأمین هواپیما، خدمات تخنیکی هلیکوپتر ها، خدمه و انتقال تجهیزات نظامی در چارچوب "ماموریت هوایی مخفی" نمود. در سند درخواست وزارت دفاع امریکا گفته شد که: "بدون بودجه اضافی، ارتش قادر به انجام این مأموریت مخفی نخواهد بود."

بر اساس این سند، در این عملیات، 10 هلیکوپتر Sikorsky UH-60 Black Hawk شرکت خواهند داشت. تذکر داده شد که پرسونل ذخیره نیز در این عملیات مرموز شرکت خواهند داشت. از پول اضافی برای تأمین کار «مرکز ویژه اطلاعاتی» در حومه واشنگتن نیز استفاده خواهد شد.

این عملیات دست‌کم 4 ماه ادامه خواهد داشت. جزئیات دیگر این عملیات که آیا برای تأمین امنیت کاخ سفید و دیگر ساختمان های فدرال انجام می‌شود، فاش نشده است.

خاطر نشان می گردد که،  بخشی از این درخواست از صندوق های بودجه - مبلغ 2.5 میلیارد دالر برای برنامه هایی اولویت بندی شده تخصیص یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала