جنگنده ها انگلیس بر فراز بالتیک هواپیماهای نظامی روسی را بدرقه کردند

© Sputnik / Aleksander Galperin /  مراجعه به بانک تصاویر جنگنده ها انگلیس بر فراز بالتیک هواپیماهای نظامی روسی را بدرقه کردند
جنگنده ها انگلیس بر فراز بالتیک هواپیماهای نظامی روسی را بدرقه کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع انگلیس روز دوشنبه گزارش می دهد که جنگنده های نیروی هوایی انگلیس در اواخر هفته گذشته از پایگاهی استونی برای همرای کردن هواپیماهای نظامی روسی دست به پرواز زدند.

به گزارش اسپوتنیک، جنگنده های نیرو هوایی بریتانیا در روزها اخیر هفته گذشته به هدف همرای کردن هواپیماهای نظامی روسی از پایگاهی استونی پرواز کردند.

لباس سکسی یک زن باعث اخراج او از هواپیما شد - اسپوتنیک افغانستان
لباس "سکسی" یک زن باعث اخراج او از هواپیما شد

این وزارت می افزاید : جنگنده ها بریتانیا مستقر در استونی به تاریخ 14 و 15 جون برای رهگیری هواپیماها روسی 8 بار پرواز نمودند، درست این زمان بود که انگلستان رهبری عملیات های ناتو را بالتیک در 3 می 2019 رهبری میکرد.

در حقیقت، شام روز جمعه، جنگنده Typhoon بریتانیایی، هواپیماهای سوخو 30 را باهمرا هواپیماهای حمل و نقل نظامی روسی را تا نزدیکی ها فضای استونی که در پرواز بودند، همرای کرد.

روز شنبه همچنین ، این جنگنده ها هواپیما حمل و نقل نظامی Su-30 روسیه و IL-76 را تا مسیری کالینینگراد در امتداد مرزهای استونی و فنلاند در پرواز بودند،همراهی می کرد.

وزارت دفاع انگلیس خاطر نشان می سازد که هواپیماهای روسی به هیچ حریم فضای تجاوز نکردند و تمام خدمه ها این هواپیماها در امان بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала