زنی 37 سال نوزاد مرده را در یخچال نگهداشت

CC0 / Pixabay / زنی 37 سال نوزاد مرده را در یخچال نگهداشت
 زنی 37 سال نوزاد مرده را در یخچال نگهداشت  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن امریکایی نوزاد مرده خود را مدت 37 سال در یخچال خانه‌اش نگهداری می کرده.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از واشنگتن پست، یکی از ساکنین شهر سنت لوئیس ایالت میسوری امریکا ، مخفیانه یک کودک مرده را برای ده ها سال در یخچال خانه‌اش نگه داشته بود.

آدام اسمیت مرد 37 ساله امریکایی این راز را پس از مرگ مادرش کشف کرد. وی هنگام تمیز کردن آپارتمان ، یک قوطی قطعه‌ای کوچک مقوایی را در داخل فریزر پیدا کرد. این مرد می گوید: "من 37 ساله هستم و این "جسد" تمام این سالها در آنجا بوده است. وی می گوید که مادرش همیشه به او می گفته که در داخل این قوطی قطعه‌ای وسائل برای تزئین کیک سالگره نگهداری میشود.

 این مرد امریکایی گفته است که وی زمانی که قوطی قطعه‌ای را باز کرد در داخل آن جسد یک نوزاد دختر  را پیدا کرد که با یک شال گلابی رنگ پیچانیده شده بود. این جسد که بیشتر به مومیایی شباهت داشت پوست و موهایش سالم نگهداری شده بود. وی دوباره جسد را بر جایش گذاشت و بلافاصله به پولیس زنگ زد.

هویت نوزاد مرده هنوز مشخص نشده است. انتظار می رود کالبد شکافی علت مرگ وی را مشخص کند و تجزیه و تحلیل DNA نشان خواهد داد که وی خواهر اسمیت بوده است یا خیر. به گفته وی ، مادرش همیشه از فرزند مرده خود یاد می کرد، و بستگان او از دوقلوهایی نام بردند که این خانم زمانی به دنیا آورده بود. گفته می شود که یکی از دوگانگی ها مرده به دنیا آمد و دومی هم به فرزندی داده شد.

اسمیت می گوید: «متعجب ات ازاینکه حتی در بستر مرگ هم، مادرش  به او نگفت که در داخل این قوطی چی بوده.  این نشان می دهد که شاید او با این کودک کاری انجام داده و برای جلوگیری از بروز هرگونه سوال به کسی چیزی نگفته».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала