نواسه رابرت کندی در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت

© AP Photo / Getty Images/ Evan Agostiniنواسه رابرت کندی در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت
نواسه رابرت کندی در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نواسه یک سیاستمدار امریکایی و برادر کوچکتر 35 مین رئیس جمهور ایالات متحده روز پنجشنبه در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نیویورک تایمز امریکا نوشت: نواسه رابرت کندی، دادستان کل پیشین امریکا، برادر کوچکتر 35 مین رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، سیرز کندی هیل  روز پنجشنبه در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت.

Выступление президента США Дональда Трампа в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ محرمیت از انتشار اسناد مرگ کندی را بر می دارد + عکس

بر اساس این گزارش، این دختر 22 ساله در املاک خانوادگی کندی در شهر بندر هانیس (ماساچوست) درگذشت. در بیانیه بستگان نواسه کندی آمده است، كه «قلب او پر از آرزو، امید و عشق بود».

سازمان های اجرای قانون تحقیقات را آغاز کرده اند و اما تاکنون علت مرگ او به طور رسمی اعلام نشده است.

نیویورک تایمز خاطرنشان می کند، که این دختر پیش از این اعتراف کرده بود که از افسردگی رنج می برد. سائورز کندی تنها فرزند کورتنی کندی هیل، دختر رابرت کندی و همسرش اتل کندی و پل مایکل هیل بود.

یادآوری می کنیم، که رابرت فرانسیس «بابی» کِنِدی به (انگلیسی: Robert Francis "Bobby" Kennedy)(زاده 20 نوامبر 1925 - درگذشته 6 جون 1968)، معروف به آراف‌کی سیاست‌مدار اهل ایالات متحده امریکا بود. او از سال 1965 تا هنگام ترورش در سال 1968، سناتور نیویورک در سنای ایالات متحده امریکا و پیش از آن از سال 1961 تا 1964 در دولت‌های برادر بزرگترش رئیس جمهور جان اف کندی و لیندون جانسون، دادستان کل ایالات متحده بود. او که از نمادهای لیبرالیسم مدرن امریکاست برای کسب نامزدی حزب دموکرات ایالات متحده امریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری 1967 ایالات متحده امریکا رقابت کرد.

در جریان مبارزات انتخاباتی، لحظاتی پس از پیروزی در ایالت کالیفرنیا در آشپزخانه هتل آمباسادور شهر لس‌آنجلس، هدف گلولهٔ سرحان سرحاندانشجوی 24 سالهٔ فلسطینی‌تبار شهروند اردن قرار گرفت و به مانند برادر بزرگ‌ترش کشته شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала