نمایش جدیدترین جنگنده روسیه در نمایشگاه ماکس - 2019

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر نمایش جدیدترین جنگنده روسیه در نمایشگاه ماکس - 2019
نمایش جدیدترین جنگنده  روسیه در نمایشگاه ماکس - 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جدید ترین جنگنده چند منظوره سوخوی – 57 برای نخستین بار درنمایشگاه هوایی ماکس – 2019 نمایش داده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت متحد تولید کننده هواپیما های سوخوی اعلام کرد که جدیدترین جنگنده نسل پنجم Su-57برای نخستین بار در نمایشگاه هوایی ماکس – 2019 نمایش داده خواهد شد.            

پیشتر خبر داده شد که    57 - SU وهمچنین هواپیمای سبک نظامی "IL – 112 B" برای بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه هوایی ماکس 2019 نمایش داده خواهد شد، اما از چگونگی نمایش این جنگنده اشاره ای صورت نگرفت. این جنگنده تا کنون تنها در نمایش هوایی به معرض نمایش قرار داده شده و هیچگاه از نزدیک نمایش داده نشده است.

МС-21طیاره - اسپوتنیک افغانستان
نمایش طیاره بی نظیر МС-21 روسی در ماکس-2019

57 SU- یک هواپیمای جنگنده نسل پنجم مافوق صوت است که توسط شرکت سوخو در روسیه طراحی و ساختهشده. اولین نمونهٔ آزمایشی این هواپیما که SU – 50 T نام داشت، نخستین پرواز خود را در 29 جنوری 2010 با موفقیت انجام داد. تولید این جنگنده در همین سال آغاز شده و از سال 2018 وارد فعالیت رسمی در ارتش روسیه شد.

این هواپیما یک جنگنده چندمنظوره است که هم برای مأموریت‌های برتری هوایی و هم برای مأموریت‌های حمله به زمین استفاده خواهد شد.  

 وزارت دفاع روسیه در نمایشگاه ماکس 2019 قرارداد خرید 76 جنگنده SU-57را به امضا رساند که نخستین جنگنده در سال جاری باید به نیروی هوا فضای روسیه تحویل داده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала