نجات معجزه آسای یک زن پس از 6 روز حبس بودن در داخل موتر+ عکس

© AP Photo / Virginia Mayo نجات معجزه آسای یک زن پس از 6 روز حبس بودن در داخل موتر+ عکس
 نجات معجزه آسای یک زن پس از 6 روز حبس بودن در داخل موتر+ عکس  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن بلژیکی پس از شش روز حبس ماندن درداخل یک موتری که تصادف کرده بود در گرمای شدید اروپا، زنده ماند و نجات داده شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Mirror کورین باستید یک خانم  45 ساله بلژیکی در تاریخ 23 جولای ، دو روز پیش از رسیدن دما به 41.7 درجه سانتی‌گراد در نزدیکی شهر “لیژ” بلژیک ناپدید شد.

موتراین زن در منطقه‌ای دورافتاده داخل دره‌ای سقوط کرده و  این خانم به دلیل آسیب وارده به ستون فقراتش، موفق به خروج از موتر خود نشده بود.

باستید با وجود کم آبی شدید با نوشیدن آب باران خود را هوشیار نگه داشته بود.

روز دوشنبه پس از اعلام مفقودی او توسط خانواده‌اش به پولیس و اعلام مفقودی وی، سرانجام در موتر تصادف کرده‌اش پیدا شد.

این زن با اشاره به گرمای طاقت‌فرسایی که در این شش روز تحمل کرده، اظهار داشته که شب اول تلفن همراه او بارها زنگ خورد است که البته او به دلیل درد شدیدی که در ناحیه بازوهای خود احساس می‌کرده قادر به پاسخگویی نشده است اما از روز دوم هیچ تماسی دریافت نکرده است.

او هر بار با تکان دادن دست‌هایش به منظور تلاش برای خروج از موتر از شدت درد بیهوش می‌شده اما سرانجام پس از تلاش‌های فراوان موفق می‌شود در موتر را با پاهای خود باز کند اما روی توته های شکسته شیشه‌ها افتاده و قادر به سرپا ایستادن نمی‌شود.

کورین باستید هم‌چنین اعلام کرده که هیچ آب و غذایی در موتر نداشته و با جمع‌آوری آب باران در یک قوطی "ساجق" و هم‌چنین استفاده از یک تکه چوب مرطوب تشنگی خود را رفع می‌کرده و به هیچ وجه احساس گرسنگی نیز نداشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала