یک پلیس خصوصی آلمان راز سقوط بوئینگ 777 را به روسیه ومالزی خواهد داد

© Sputnik / Andrey Stenin /  مراجعه به بانک تصاویر یک پلیس خصوصی آلمان راز سقود بوئینگ 777 را به روسیه ومالزی خواهد داد
  یک پلیس خصوصی آلمان راز سقود بوئینگ 777 را به روسیه ومالزی خواهد داد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک پلیس خصوصی آلمانی تهدید کرد که مواد تحقیقاتی خود را در رابطه به پرونده پرواز MH17 به روسیه و مالزی بسپارد.

جوزف رش کارآگاه آلمانی که تحقیق در مورد سقوط بوئینگ 777 مالزیایی در آسمان بر فراز دونباس را پیش می برد، به اسپوتنیک گفت که می تواند با پیشنهادی برای افشای اطلاعات خود در مورد علل فاجعه ، اسامی افراد مسئول آن حادثه را به روسیه ، مالزی ویا سایر کشورها بدهد. وی همچنین می گوید که به اطلاعات های ماهواره ای آمریکایی ها در زمینه نیز دسترس دارد.

به گفته جوزف رش، کارآگاه آلمانی، وی این کار را انجام خواهد داد، اگر کمیته تحقیق بین المللی به رهبری دادستانی هلند به درخواست مکرر وی برای پذیرش این شواهد پاسخ ندهد.

پیش از این ، او سعی داشت مواد جدیدی تحقیقاتی خود را در مورد فاجعه پرواز MH17 به دادستانی هالند که گروه تحقیقاتی مشترک (CCG) را اداره می کند، بدهد، اما توسط کمیته تحقیق بین المللی در ماه جون مورد توجه قرار نگرفت، چون جوزف رش، پافشاری داشت که این شواهد در حضور رسانه ها، به هالند داده شود.

جوزف رش گفت: "اکنون من دوباره به کمیته تحقیق بین المللی خواهم نوشت، و به کمک وکیلم، این مواد را درسطح بین المللی توزیع می کنم و عکس العمل ها در رابطه زیر نظر می گیرم. من نمی توانم هیچ کسی را از کمیته تحقیق بین المللی یا از هرجای دیگری مجور کنم تا این شواهد را بپذیرد ... اما با کسانی می توانیم شریک کنیم که علاقمند به این مواد باشند، مانند مالزی، روسیه و هر کشوری که در این پرونده دخیل هستند".  

واکنش مسکو به گزارش سقوط طیاره مسافربری MH17 - اسپوتنیک افغانستان
واکنش مسکو به گزارش سقوط طیاره مسافربری MH17

 وی در مورد افراد خاص که مسئول فاجعه هستند ، خاطرنشان کرد: "وقتی که زمان آن فراه رسید، همه چیز ارائه خواهد کرد و در آنصورت اسامی عامل این حادثه افشا می شود." با این حال، او در حال حاضر از افشای این راز امتناع می ورزد.

این پلیس خصوصی اظهار داشت که دوست دارد سایر کشورها از جمله هالند، اوکراین، مالزی، استرالیا، آلمان، بلژیک و ایالات متحده را در بررسی شواهدی که بدست آورده، شریک نماید.

پیش از این هالندی ها به طور عمدی بررسی و تحقیق سقوط پرواز MH17 در دونباس که در تابستان سال 2014 رخ داد را به تاخیر انداختند.

لازم به ذکر است که هواپیمای بوئینگ شرکت "هوایی مالزی" شماره MN-17 که از آمستردام به مقصد کوالالامپور در 17 جولای 2014 پرواز نموده بود به طرز مشکوکی در شرق اوکراین در منطقه دونتسک سقوط کرد که در نتیجه این حادثه، 298 نفر کشته شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала