واکنش طالبان در ارتباط وضعیت فعلی کشمیر

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش طالبان در ارتباط وضعیت فعلی کشمیر
واکنش طالبان در ارتباط وضعیت فعلی کشمیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طالبان در ارتباط وضعیت کشمیر با ابراز واکنش خواهان رفع چالش های موجوده بین هند و پاکستان شده اظهار داشته اند که هر دو کشور نباید گام های بردارند که راه تشنج و مشلکات را در منطقه باز کند و حقوق مردم کشمیر تلف گردد.

منبع آگاه اظهار داشته است: "گفته میشود، نیمه آزادی که به باشنده گان کشمیر داده شده بود از سوی کشور هند پس گرفته شده و به آن منطقه عساکر اضافی اعزام گردیده و حالت اضطراری در منطقه نافذ شده است. مسلمانان درآنجا با مشکلات و تکلیف مواجه شده اند."

تبادل شدید آتش میان هند و پاکستان در مرز کشمیر - اسپوتنیک افغانستان
تبادل شدید آتش میان هند و پاکستان در مرز کشمیر

طالبان درین مورد تاسف عمیق خود را ابراز نموده از هند و پاکستان تقاضا نموده است که گام های را نبردارند که راه تشنج و مشلکات را در منطقه باز کند و حقوق مردم کشمیر تلف گردد.

وی افزود: "ما با داشتن تجربه های تلخ از جنگ و جدال ها، خواهان آرامی و حل مسائل با راه های معقول در منطقه هستیم. از کشورهای ذیدخل، کنفرانس اسلامی، کشورهای اسلامی، سازمان ملل متحد و دیگر جهت های با صلاحیت تضاضا می نمایم که برای جلوگیری از بی ثباتی در کشمیر نقش سازنده شان را ایفا نمایند و با استفاده از نفوذ خود هر دو طرف را به این تشویق نمایند که جلو انتشار فتنه ها گفته شود و مشکل پیش آمده را با تحمل و حوصله مندی حل کنند."

منبع آگاه ادامه داده گفت که ربط دادن مسئله کشمیر به مسائل افغانستان هیچ کمکی با خوب شدن وضعیت نمی تواند. زیرا موضوع افغانستان هیچ ربطی با آن ندارد و نباید افغانستان صحنه جنگ برای دیگر کشورها باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала