دانشمندان علت افزایش حملات قلبی را نامبردند

© Fotolia / Bits and Splitsدانشمندان علت افزایش حملات قلبی را نامبردند
دانشمندان علت افزایش حملات قلبی را نامبردند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروهی از دانشمندان امریکایی در پی یک مطالعه جدید، علت افزایش بیماری ها و حملات قلبی را مشخص نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، متخصصان دانشگاه نیوکاسل ارتباط غیرمنتظره ای بین رستوران های فست فود و افزایش حملات قلبی درجهان را دریافتند.

مطالعه آنها ثابت می کند که ایجاد فقط یک رستوران جدید فست فود ، می تواند در مجاورت با آن حملات قلبی -چهار مورد (از هر 100 هزار نفر) افزایش دهد.

نتایج این مطالعه در نشریه enovosty.com/news منتشر شده است.

کارشناسان پس از تجزیه و تحلیل خصوصیات زندگی 3 هزار نفری که در یک بیمارستان در نیو ساوت ولز(امریکا) با تشخیص سکته قلبی بستری شده اند ، به چنین نتیجه گیری رسیده اند.

جلوگیری از سکته قلبی و مغزی به کمک چربی - اسپوتنیک افغانستان
جلوگیری از سکته قلبی و مغزی به کمک چربی

هنگام جمع آوری اطلاعات ، آدرس پستی بیماران نیز مورد توجه قرار گرفت که بر اساس آن دانشمندان توانستند ارتباط بین گسترش مراکز فست فود و افزایش دفعات حملات قلبی در مناطق مختلف را دنبال کنند.

در طول تجزیه و تحلیل ، اطلاعات دیگر از جمله سن، وزن اضافی ، سطح فشار خون ، وجود بیماری ها وغیره نیز مورد توجه قرار گرفت.

 این بررسی نشان می‌دهد مصرف بیش از حد کالری می‌تواند به اضافه وزن و چاق بودن که خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت نوع 2 و برخی سرطان‌ها را افزایش دهد. 

محققان از افزایش روز افزون مصرف فست فودها هشدار دادند که و اعلام داشته اند که با مصرف این مواد غذایی بیماری‌های گوناگون افزایش خواهد یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала