عمران خان: پاسخ سیلی مودی را با مشت خواهیم داد

© AP Photo / Burhan Ozbilici عمران خان: پاسخ سیلی مودی را با مشت خواهیم داد
 عمران خان: پاسخ سیلی مودی را با مشت خواهیم داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صدراعظم پاکستان در مورد اقدامات هند در مناطق کشمیر زیر اداره پاکستان هشدار داد و گفت که جواب سیلی مودی را به مشت می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر پاکستان به مناسبت سالروز جدایی اش از هند گفته که زمان آن فرا رسیده تا به هرگونه تجاوز هند بر کشمیر پاسخ دهد. این اظهارات را عمران خان نخست وزیر پاکستان  که دیروز (چهارشنبه، 14 آگست)  به کشمیر زیر اداره پاکستان سفر کرده بود  در سخنرانی خود در مراسم تجلیل از سالروز جدایی این کشور از هند، ابراز داشت.

منازعه در کشمیر به مثابه تلاش انتقام گیری در کابل - اسپوتنیک افغانستان
منازعه در کشمیر به مثابه تلاش انتقام گیری در کابل

آقای خان در بیانه‌اش بر حمایت از مردم کشمیر تاکید ورزید. او خاطر نشان کرد که دولت پاکستان زیر هر شرایطی از مردم کشمیر دفاع خواهند کرد.
نخست وزیر پاکستان در 73مین سالروز جدایی پاکستان از هند، بیان داشت که برای خود مختاری کشمیر یک لحظه هم از مبارزه دست نمی‌کشد.
او در مورد اقدامات هند در مناطق کشمیر زیر اداره پاکستان هشدار داد و گفت که جواب سیلی مودی را به مشت می‌دهد و حالا زمان آن رسیده تا به هند درس داده شود.
به گفته او، استخبارات نظامی پاکستان معلوماتی را به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد، هند تصمیم دارد بر مناطق زیر اداره پاکستان در کشمیر عملیات‌های را راه اندازی کند؛ اما پاکستان برای پاسخ دادن آمادگی قاطع دارد.
او افزوده که پایان خود مختاری کشمیر زیر اداره هند، تجاوز بزرگ بر مردم این منطقه است و این تصمیم برای دولت هند سنگین تمام خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала