میزان نارضایتی مردم امریکا از ترامپ بار دگر رکورد زد

© REUTERS / Carlos Barriaمیزان نارضایتی مردم امریکا ازترامپ بار دگر رکورد زد
میزان نارضایتی مردم امریکا ازترامپ  بار دگر رکورد زد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آخرین نظرسنجی در ایالات متحده امریکا در خصوص رضایت مردم این کشور از عملکرد رئیس جمهور، مشخص شد که بیش از نیمی از شهروندان این کشور از ترامپ به عنوان رئیس جمهور ناراضی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس آخرین نظر سنجی  که  به سفارش شبکه تلویزیونیFox News  در امریکا انجام شد، مشخص شد که، پس از شماری از موارد تیراندازی های نژادپرستانه  در اماکن عمومی در ایالات متحده، تناسب نارضایتی امریکایی ها از کارکرد «دونالد ترامپ» در پست ریاست جمهوری این کشور، به میزان 56 در صد افزایش یافت.

سی ان ان: ترامپ هفته قبل 61 دروغ گفت و رکورد شکست - اسپوتنیک افغانستان
سی ان ان: ترامپ هفته قبل 61 دروغ گفت و رکورد شکست

این رقم فقط یک در صد از کمتر از رکورد نارضایتی مردم امریکا از رئیس جمهور کشور شان در سال 2017 را نشان می دهد.

بر اساس این نظرسنجی میزان نارضایتی از ترامپ و اقداماتش نسبت به ماه گذشته 5 درصد افزایش یافته است. بالاترین میزان نارضایتی از ترامپ با 57 درصد در سال 2017 رقم خورد. بالاترین میزان محبوبیت ترامپ نیز با 38 درصد به سال 2017 باز می‌گردد.

در حال حاضر میزان رضایت از سیاست‌های اشتغال زایی ترامپ از 46 درصد در ماه گذشته به 43 درصد کاهش یافته است. همچنین طبق این بررسی، رای دهندگان مرد بیش از زنان از سیاست‌های ترامپ ابزار نارضایتی کرده اند. به گونه‌ای که در این نظرسنجی 53 درصد رای دهندگان مرد نارضایتی خود را از ترامپ اعلام کردند.

گفته می‌شود تیراندازی‌های نژادپرستانه اخیر در دو شهر امریکا و همچنین سیاست خارجی پرتنش ترامپ در خاورمیانه از مهمترین دلایل افزایش نارضایتی‌ها از وی است.

این نظرسنجی با شرکت 1101 رای دهنده و از تاریخ 11 تا 13 آگست انجام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала