مرد خوابگرد تلاش تجاوز جنسی به نامزد دوستش را کرد

© Fotolia / Katsiaryna Pakhoma خواب های ما به ما چه حکایت میکنند
 خواب های ما به ما چه حکایت میکنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک جوان از انگلستان که عادت راه رفتن در خواب را داشت، به تلاش تجاوز جنسی به نامزد دوست خود متهم شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل ازThe Sun دادگاه شهر یورک بریتانیا، پرونده دیل کیلی، جوان 21 ساله انگلیسی را مورد بررسی قرار داده است  که متهم به تلاش تجاوز به نامزد دوست خود می باشد .

 گفته می شود او وارد خانه‌ای که دوستش با نامزد خود خواب بود،شده و تلاش تجاوز به دوست دختر او را نموده است. اما وکیل این جوان می گوید که موکلش این اقدام را در حالت "خوابگردی" انجام داده است.

عروسی خوابگرد در جریان خواب - اسپوتنیک افغانستان
عروسی خوابگرد در جریان خواب

 گفته می شود، این جوان که عادت خوابگردی داشت و شدیدا مست بود وارد اتاق خواب  دوستش شد و تلاش کرد با نامزد او رابطه جنسی برقرار کند.  دختر قربانی پس از اینکه فهمید چه اتفاقی افتاده است ، با شماره  کمک های عاجل  تماس گرفت. کلی پس ازاین اتفاق در خانه اش بازداشت شد.

وکلای متهم تأکید می کنند که در جریان گویا این تجاوز به عنف، کیلی خواب بوده است: معلوم شد این مرد جوان از کودکی از Sleepwalking رنج می برد و این امر باعث حملات خوابگردی شبانه می شود

طبق قانون جزای انگلیس ، دادگاه می تواند شخصی را که هنگام جرم بدن خود را در کنترل ندارد ، توجیه کند. کلی تلاش عمدی برای تجاوز به نامزد دوستش را رد می کند اما محاکمه وی در دادگاه شهر یورک تادهنوز ادامه دارد.

پیش ازاین در سال گذشته در مورد مشابه گزارش شد که  یک مرد خوابگرد در خواب به یک دختر 15 ساله تجاوز کردو باعث بارداری او شد .

این مرد اذعان داشته از رابطه غیر اخلاقی اش با این دختر نوجوان بی خبر بوده تا اینکه تست DNA نشان داده متهم پدر فرزند این دختر باردار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала