احتمال به قتل رسیدن جفری اپستین

© Sipa Press/Rex Featuresاحتمال به قتل رسیدن جفری اپستین
احتمال به قتل رسیدن جفری اپستین  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن میلیادر امریکایی در زندان به قتل رسیده باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، جفری اپستین میلیاردر امریکایی که به اتهام قاچاق جنسی زندانی شده بود به احتمال زیاد به قتل رسیده است.

متهم شدن دوست صمیمی ترامپ به قاچاق انسان - اسپوتنیک افغانستان
متهم شدن دوست صمیمی ترامپ به قاچاق انسان

 دکتر مارک سیگل بر اساس نتایج کالبد شکافی اعلام کرد:- "مرگ اپستین می تواند خودکشی و یا قتل باشد. اما بر اساس نتایج کالبدشکافی با اطمینان بیشتری می توانم بگویم که او به قتل رسیده است. زیرا نشانه های که بر بدن او است، گویای این امر است".

وی همچنین بر شرایط مشکوکی استناد کرد، که می توانستند با مرگ او پیوند داشته باشند. به گفته او، در زندان نیویورک میلیاردر 6 روز در یک سلول ویژه قرار داشت تا همه این مدت زیر نظارت قرارداشته باشد، زیرا خطر آن می‌رفت که او دست به خودکشی بزند. سپس بدون هرگونه هشداری نظارت ها پایان یافت و نگهبانان زندان لحظه مرگ او را به ثبت نرساندند.

جفری اپستین، میلیاردر 66 ساله امریکایی که به اتهام «قاچاق دختران کم سن برای استفاده جنسی» و سوءاستفاده جنسی از افراد زیر سن قانونی زندانی شده بودشاید به قتل رسیده باشد.

اکنون پرسش‌ در خصوص نحوه مرگ جفری اپستین که با دونالد ترامپ هم پیوند نزدیک داشت افزایش یافته و قرار است درباره این پرونده تحقیق کند.

یادآوری می کنیم، که جفری اپستین پیوند نزدیکی با سیاستمداران و چهره‌های پرنفوذ امریکا از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور داشت. یک ویدیویی جنجالی نیز که به سال 1992 بر می‌گردد، چندی پیش منتشر شد که در آن جفری اپستین در کنار دونالد ترامپ دیده می شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала