بی نزاکتی همسر نتانیاهو در اوکراین + ویدئو

© REUTERS / Ammar Awad بی نزاکتی همسر نتانیاهو در اوکراین + ویدئو
بی نزاکتی همسر نتانیاهو در اوکراین + ویدئو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر نخست وزیر اسرائیل که در سفر به اوکراین بنیامین نتانیاهو را همراهی میکرد به دلیل عدم استقبال "درست" از او هنگام سوار شدن به هواپیما ، پیلوت را مورد سرزنش قرار داد و عنعنات مردم اوکراین را نادیده گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، این اتفاق  امروز دوشنبه "19 آگست" در هواپیمای که نخست وزیر اسرائیل با همسرش سارا نتانیاهو عازم کیف، پایتخت اوکراین شده بود، بوقوع پیوست.

در نخست، سارا نتانیاهو با عصبانیت از چوکی خود بلند شده و به سمت کابین پیلوت رفت. با این حال ، او را به داخل کابین راه ندادند، که این امر باعث عصبانیت بیشتر همسر نخست وزیر شد. پیلوت هواپیما 45 دقیقه قبل از فرود در کیف به نخست وزیر و همسرش دوباره خوش آمدید گفت.

البته در آغاز پرواز نیز پیلوت به نتانیاهو و همسرش خوش‌آمدید گفته بود، اما احتمال دارد که همسر نتانیاهو استقبال نخست پیلوت را نشنیده بود، که منجر به  عصبانیت او شد. 

پیلوت هواپیما با گفتن استقبال روی کلمه "خانم نتانیاهو" مکث نمود و ابراز داشت که برای آنها سفر خوش تمنا می کند.

دفتر نخست وزیر اسرائیل مسأله رفتن به کابین پیلوت را انکار نموده می گویند که این یک سوء تفاهم بود که بلافاصله حل شد.

 با این حال مسأله در همین جا ختم نشد، هنگامی که نخست وزیر و همسرش از هواپیما پیاده شدند، سه دختر با لباس سنتی اوکراین و بر اساس عنعنات این کشور با نان و نمک آنها را مورد استقبال قرار دادند. نخست وزیر که قبلا با این سنت آشنا بود، تکه ای از نان را شکست، آن را در نمک فرو کرد و خورد . او سپس قطعه‌ای از آنرا به همسرش داد، ولی سارا نتانیاهو با بی اعتنایی به رسم مردم اوکراین توته نان را بر زمین انداخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала