جستجوی قاچاقبران انسان در برلین آغاز شد

© Sputnik / Zakhary Shoirerجستجوی قاچاقبران انسان در برلین آغاز شد
جستجوی قاچاقبران انسان در برلین آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس پایتخت کشور آلمان گزارش داده است که جستجو در مورد قاچاق انسان بالای 100 خانه مسکونی آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پولیس فدرال آلمان صبح روز چهارشنبه 21 (آگست) گزارش داده است که بیش از 1900 کارمندان گمرک و پولیس فدرال بالای بیش از 100 خانه مسکونی جستجو در باره قاچاق انسان را آغاز کردند.

گفته شده است که تمام این تحقیقات  هنگامی آغاز شد، که قاچاقچیان انسانان را خریداری کرده سپس از آنها بطور نیروی کاری استفاده می‌کنند.

یاد آوری می کنیم که چندی پیش محکمه هنگری چهار تن از اعضای یک باند قاچاقبران انسان را که باعث کشته‌شدن ۷۱ پناهجو در هنگری شده بودند، به حبس ابد محکوم کرد.

 به نقل از رسانه‌های هنگری، این گروه ۱۱ نفری قاچاقبران به رهبری یک افغان ، در داخل یک موتر باربری یخچالی ۷۱ پناهجو را به‌طور غیرقانونی انتقال می‌داد. این پناهجویان که از کشورهای افغانستان، سوریه و عراق بودند، به‌دلیل نفس‌تنگی در داخل موتر جان باختند در ماه جون سال گذشته، محکمه ابتداییه سرگروپ این قاچاقبران و سه همکارش را به جرم قتل آگاهانه به ۲۵ سال حبس، محکوم کرد. آنزمان سارنوالی خواستار حکم حبس ابدی برای این چهار تن شد.

اعضای این باند قاچاقبران را یازده تن که اکثریت شان شهروندان افغانستان و بلغاریا اند، تشکیل می‌دهند که به جرم قاچاق و تجارت انسان متهم کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала