مضر ترین عادت برای بدن انسان

© Flickr / ITU Picturesمضر ترین عادت برای بدن انسان
مضر ترین عادت برای بدن انسان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان عادتهای بدی را ذکر کرده اند که می تواند به اندازه سیگرت کشیدن به بدن انسان آسیب برساند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیک فروم، کارشناسان عادتهای بدی را ذکر کرده اند، که می تواند به اندازه سیگرت کشیدن به بدن انسان آسیب برساند.

وظیفه کارکنان کاخ سفید پس از خرابکاری های ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
بدترین عادت ترامپ چیست؟

از آنجا که 75 درصد از سلامتی شخص به سبک زندگی اش بستگی دارد، نشستن طولانی مدت برای بدن بسیار مضر است. طبق تحقیقات دانشمندان کانادایی، یک سبک زندگی بی تحرک باعث احتمال رشد سرطان روده، پستان و همچنین شش و پروستات می شود. بنابراین متخصصان توصیه می کنند، که افراد به طور منظم ورزش های کششی و جمناستیک سبک انجام دهند.

همچنین از جمله عادت های بد استفاده مکرر از غذاهای پر پروتئین حیوانی است. به عنوان مثال، این پروتئین می تواند فرآورده های گوشتی و پنیر باشد.

دانشمندان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به این نتیجه رسیدند، که افرادی که پروتئین حیوانی زیادی در رژیمهای غذایی خود مصرف می کردند، چهار برابر بیشتر از افرادی که به مواد دیگر خوراکی اعتیاد دارند، در اثر ابتلا به سرطان جان خود را از دست می دهند.

علاوه بر این ، پزشکان توصیه نمی کنند که یک وسیله با خود به تشناب ببرید، زیرا نشستن طولانی مدت باعث افزایش فشار بر روی لگن می شود، که باعث ایجاد فتق و فرآیندهای التهابی در روده ها، پرولاپس بواسیر و حتی سکته قلبی می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала