طلاق به خاطر محبت بیش از حد همسر

© Photo / Zastavkinطلاق به خاطر محبت بیش از حد همسر
طلاق به خاطر محبت بیش از حد همسر  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از ساکنان امارات متحده عربی به دلیل اینکه نتوانسته محبت بیش از حد شوهرش را تحمل کند، درخواست طلاق داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خلیج تایمز، یک زن شهروند امارات متحده عربی، به خاطر محبت بیش از حد شوهرش، خواستار طلاق شده است.

زنان در جامعه عربستان سعودی - اسپوتنیک افغانستان
افزایش نرخ طلاق در عربستان نسبت به دیگر کشورهای اسلامی

این زن گفته است از این که هیچ مشاجره لفظی در جریان سال‌های که با هم زندگی مشترک داشتیم صورت نگرفته است خوشحال نبوده است وی گفته است که شوهرش هیچگاه به او فریاد نزده است و همیشه مهربان بوده. در عین حال این خانم عصبی است که شوهرش بدون این که از وی درخواست کمک شود، گاهی او را در نظافت خانه یاری کرده است و هچنان به وی غذا آماده ساخته است.

این زن می‌گوید: من می‌خواهم بحث کنم، حتی گاهی هم مشاجره کنم. حداقل یک بار می‌خواهم با شوهرس بحث و مشاجره داشته باشم. اما این همه با شوهرم که به من بیش از حد محبت می‌دهد و همیشه مرا می‌بخشد غیر ممکن است.

شوهر این زن گفته است که هیچ کار اشتباهی انجام نداده است که سبب شود که خانم طلاق بگیرد، به گفته وی، همیشه به وی گوش داده و حتی زمانی خانم اش وی را متوجه اضافه وزن کرد، پس از آن رژیم گرفته و شروع به ورزش نموده است.

وی از قاضی خواست که همسرش را برای پس گرفتن دادخواست توصیه کند و دادخواست را به تعویق بیاندازد تا آنها بتوانند با هم گفتگو نموده دوباره به زندگی مشترک شان ادامه دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала