چرا پوتین «همیشه جوان» است؟

© Sputnik / Ramil Sitdikov راز «جوانی ابدی» پوتین افشا شد
 راز «جوانی ابدی» پوتین افشا شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در طی ده سال جوانتر از گذشته به نظر می رسد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانوی El Mundo نوشت: با گذشت ده سال، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه علاوه براینکه هیچگونه تغییری نکرده؛ بلکه بهتر از گذشته به نظر می رسد.

نشریه خاطرنشان می سازد که رهبر روسیه در سن 66 سالگی، از برکت خواب کافی، تغذیه مناسب  ورزش و عدم مصرف شراب در وضعیت عالی جسمانی قرار دارد.

تاثیر ورزش سامبو بر زندگی ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
تاثیر ورزش سامبو بر زندگی ولادیمیر پوتین

 روزنامه می نویسد: پوتین "ورزشی ترین رئیس جمهوری است که کرملین تاکنون دیده است" و در توضیح این گفته می نویسد که، رئیس جمهور علاقمند خوب ورزش  هاکی است  هشتمین  کمربند جودو را دارد و عاشق شنا و پیاده روی است.

همچنین نویسندگان این مطالب به ظاهر و استایل  رئیس جمهور روسیه توجه نموده می گویند که رهبر روسیه دوستدار دریشی های مارک " Kiton  و Brioni " است.

 رهبر روسیه بیش از 50 سال مصروف ورزش های  رزمی بوده  و لقب ماستر جودو و سامبو را دارد. وی همچنین در کاراته دارای کمربند سیاه است.

  در جون سال 2018 آرتم دزیوبا ، مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه، از رئیس جمهور ولادیمیر پوتین خواست تا "اسکیت های هاکی را با کفش های فوتبال عوض کند". رئیس جمهور روسیه در پاسخ گفت او یک علاقمند ورزش است نه یک ورزشکار حرفه‌ای و از همینرو ورزش های گوناگون را اجرا می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала