فروش زنان ایزدی برای ایرانی ها در بازار های برده فروشی خاور میانه

© REUTERS / Safin Hamed حکایت همسران داعشی ها از زندگی در بین تروریست ها
 حکایت همسران داعشی ها از زندگی در بین تروریست ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صد ها زن و دختر ایزدی که تا کنون نزد تروریست های داعش قراردارند به قیمت تا 20 هزار دالر در بازار های برده فروشی خاور میانه به فروش می رسند..

به گزارش اسپوتنیک،  علی الحنسوری یکی از فعالان عراقی چندی پیش از پیدا شدن 4 دختر ایزدی در ایران خبر داد که در بین آنها دو نوجوان 13 و 14 ساله قرار داشتند.

این فعال عراقی که هنگام آزاد سازی این اسیران حاضر بود  اسیران اعلام کرد که اسیران ایزدی زیادی در ایران قرار دارند. آنها حدود دو سال پیش به ایران آورده شده اند. او گفت اطلاعات ما در باره آنها ناچیز است. فقط از ماجرای دختران اسیر آگاه شدیم. داستان آنها فوق‌العاده غم انگیز است، زیرا آنها را شستشوی مغزی داده‌اند.

زنان داعشی در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
زنان جنگجوی داعش در افغانستان

آنها مسلمان شده‌اند، زبان خود را فراموش کرده اند و هیچ چیز از زندگی گذشته خود بیاد ندارند. 5 سال پیش زمانی که این نوجوانان 8 و 9 ساله و کم سن بودند، ربوده شده اند.

این فعال عراقی گفته است شخصی که با او تماس گرفته، برای آزادی هر یک از آنها 20 هزار دالر درخواست نموده است. به گفته وی آنها چنین پول هنگفت در اختیار ندارند.اما نمی خواهند که پلیس را با خبر نمایند،، زیرا نگران جان این دختران می باشند».

شبکه ای برای جستجو و پرداخت هزینه به بستگان اسرا در بازارهای داعش وجود دارد. مبلغ پرداختی بین تمامی کسانی که در خرید و فروش شرکت دارند تقسیم می شود. بخش اعظم آن را کسی دریافت می کند که اسیر را به فروش می گذارد. پس از انجام معامله فرد فروخته شده به کردستان عراق فرستاده می شود به جایی که می توان او را از نزد خانواده اش تحویل گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала