آخرین بوسه عاشقانه از جسد بی تابوت آوازخوان مشهور+ویدیو

© Sputnik / Evgeniya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر Кладбище на территории Донского ставропигиального монастыря в Москве
Кладбище на территории Донского ставропигиального монастыря в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک به نقل از فرانسه 24، در ساحل عاج، طرفداران هنرمند Anja Didier Juan حین مراسم خاکسپاری، آمدند، تابوت وی را باز کرده برهنه نمودند، گریه کردند و بوسیدند.

عاشقان دی جی عرفات تابوت آوازخوان را باز کردند و لباس روز قیامت اش را از تن کشیده برهنه نمودند.

 اسپوتنیک به نقل از فرانسه 24، در ساحل عاج، طرفداران هنرمند Anja Didier Juan حین مراسم خاکسپاری، به قبرستان هجوم نمودند و تابوت وی را باز کرده برهنه کردند.

خانواده مرحوم قصد داشتند مراسم تشییع جنازه را فقط برای نزدیکان خود انجام دهند. اما طرفداران خواننده موفق به شکستن تابوت شدند.

یک تعداد طرفداران تابوت هنرمند توانستند داخل قبرستان شوند، تابوت را باز کرده کفن (لباس) مرحوم را از بدن اش کشیده وی را برهنه کنند، گریه نمودند و بوسیدند. عکس ها و فیلم ها در شبکه های اجتماعی جریان مراسم دفن این هنرمند مشهور را نشر نمودند. در تصاویر معلوم میشوند که هوانوداران مدفون بدن برهنه هنرمند را دقیق ارزیابی می نمایند، آنها در بدن مذفون علایم توتیروفک (خال کوبی) را جستجو میکردند که آیا مدفون دی جی عرفات است یا خیر.  

یکی از طرفداران به خبرنگاران گفت: "ما می خواستیم قبل از اینکه وی به خاک سپاردیه شود، یکبار دیگر با وی وداع نمایم". پولیس مجبور شد برای دور نمودن طرفداران این هنرمند از قبرستان، از گاز اشک آور استفاده کند که در اثر آن  چندین نفر مسموم شدند.

​خوان معروف به دی جی عرفات و عرفات موانا ، در تاریخ 12 آگوست در یک حاثه ترافیکی گشته شد. او 33 سال داشت. وداع عمومی هواداران با این هنرپیشه در استادیوم شهر آبیدجان برگزارشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала