توییت جالب ترامپ در مورد قدرت طوفان دوریان

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر توییت جالب ترامپ در مورد قدرت طوفان دوریان
توییت جالب ترامپ در مورد قدرت طوفان دوریان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در صفحه توییتر خود درباره ورود طوفان دوریان به جزیره باهاما اظهار نظرجالبی ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهورایالات متحده  امریکا که همواره مسئله تغییرات آب و هوایی و پیامد‌های پرخطر آن را بی‌اهمیت دانسته است، اظهارات عجیبی در مورد طوفان «دوریان» بیان کرد.

دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: علاوه بر فلوریدا ، کارولینای جنوبی ، کارولینای شمالی ، جورجیا و آلاباما هم به احتمال زیاد بسیار شدید تر از آنچه پیش بینی شده است، در معرض (طوفان) قرار خواهند گرفت. به نظر می رسد یکی از بزرگ ترین طوفان ها را شاهدیم. این طوفان اکنون به طوفان درجه پنج تبدیل شده است. مراقب باشید. 

 

او در ادامه گفت: من طوفان درجه 4 را دیده ام. شما حتی آن را ندیده اید، اما طوفان 5 چیزی است که حتی نمی‌دانم درباره آن شنیده ام، چه برسد به اینکه بدانم وجود دارد.

شبکه سی ان ان گزارش داد ترامپ این اظهارات را اندکی قبل از آنکه طوفان دوریان ایالت باهاما را تحت تاثیر قرار دهد، گفته است.

به گفته کارشناسان هواشناسی، طوفان دوریان چهارمین طوفان درجه 5 است که از زمان آغاز ریاست جمهوری ترامپ، بخش‌هایی از امریکا را فراگرفته است. طوفان ایرما، ماریا و مایکل که طی 3 سال گذشته در امریکا رخ داد از توفان‌های درجه 5 بودند.

طوفان پرقدرت «دوریان» در حالی به ایالات شرقی امریکا نزدیک می‌شود که به شهروندان در نواحی مسکونی ایالت جورجیا و کارولینای جنوبی اعلام شده خانه‌های خود را ترک کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала