پرونده رسوایی های اخلاقی ترامپ با زنان دوباره به جریان می افتد

© REUTERS / Carlos Barriaروسیه میتواند در جلوگیری از جنگ بین امریکا و ایران کمک نماید
روسیه میتواند در جلوگیری از جنگ بین امریکا و ایران کمک نماید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دموکرات ها تصمیم گرفته اند پرونده روابط غیر اخلاقی و ناشروع ترامپ با زنان را دوباره به جریان بیاندازند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه  The Washington Post نوشت: دموکرات‌های مجلس نمایندگان امریکا قصد دارند تحقیقاتی را در خصوص نقش دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در پرداخت حق السکوت به دو زنی که با او روابط خارج از چارچوب داشتند، صورت دهند.

این روزنامه گزارش داد کمیته قضایی مجلس نمایندگان امریکا در نظر دارد تا از استفانی کلیفورد، با نام مستعار استورمی دنیلز و کارن مک دوگال، مدل مجلات غیراخلاقی، درخواست کند در جلسات استماع و بررسی در این خصوص حضور یابند.

در حالی که تحقیقات فدرال درباره تخلفات مالی کمپین انتخاباتی ترامپ در خصوص پرداخت حق السکوت به زنانی که با وی روابط غیراخلاقی داشتند، به پایان رسیده است، دموکرات‌ها معتقدند که شواهد کافی برای پیگیری تحقیق در این باره وجود دارد.

درخواست 800 هزار دالری وکلای ترامپ از معشوقه سابق رئیس جمهورامریکا - اسپوتنیک افغانستان
درخواست 800 هزار دالری وکلای ترامپ از معشوقه سابق رئیس جمهور امریکا

بنا به نوشته روزنامه، این نشست های استماعیه می‌تواند در ماه اکتبر برگزار شود. وکیل سابق ترامپ در حال گذراندن محکومیت سه ساله زندان خود برای پرداخت حق السکوت به این زنان و نیز برخی جرایم فدرال است. کوهن تائید کرده که ترامپ پیش از رسیدن به ریاست جمهوری به او دستور پرداخت حق السکوت به این زنان را داده بود. همچنین کمیته قضایی مجلس نمایندگان امریکا موضوع فراخواندن دیوید پکر، ناشر روزنامه نشنال اینکوایر به کنگره جهت ارائه شهادت را در دست بررسی دارد. این نشریه پیشتر اعلام کرد در جهت حمایت از کارزار انتخاباتی ترامپ ۱۵۰ هزار دلار به مک دوگال پرداخته بود.

تا امروز بیش از 130 نماینده دموکرات مجلس نمایندگان امریکا خواستار آغاز روند استیضاح رئیس جمهور این کشور شدند. با این حال نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان هنوز با این طرح موافقت نکرده و معتقد است آغاز این روند تحقیقات بیشتری را نیاز دارد. در طول کارزار انتخاباتی سال 2016 ویدئویی قدیمی از دونالد ترامپ پخش شد که وی در آن از علاقه خود به آزار زنان سخن می‌گفت. تاکنون بیش از 20 زن رئیس جمهور کنونی امریکا را به سوءرفتار جنسی متهم کرده اند.  

استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلم‌های غیراخلاقی با اقامه دعوی علیه دونالد ترامپ گفت در سال 2006 با وی رابطه غیراخلاقی داشت. به گفته استورمی دنیلز وکیل شخصی دونالد ترامپ پیش از انتخابات سال 2016 به او 130 هزار دالر پرداخت کرده بود تا درباره این رابطه سکوت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала