جوان انگلیسی بخاطر غذاهای فست فود بینایی و شنوایی خود را از دست داد

© Fotolia / shima-risuجوان انگلیسی بخاطر غذاهای فست فود بینایی و شنوایی خود را از دست داد
جوان انگلیسی بخاطر غذاهای فست فود بینایی و شنوایی خود را از دست داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوانیکه مدت 10 سال از غذاهای آماده استفاده کرده بود دید شچمانش را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از" independent"، به اساس گزارشات جوان بریتانیایی پس از آنکه در سن هفت سالگی از خوردن غذاهای همچون سبزیجات خود داری کرد و غذاهای آماده  McDonald’S ،KFC  را ترجیع داده بینایی و شنوایی خود را از دست داده است.

در این گزارش آمده است، این جوان هنگامیکه در سن 15 سالگی به مشکل درد چشم و گوش برخورد، داکتران در وجود او اختلال نوروپاتی بینایی را کشف کردند.

که بعد از 2 سال به طور کلی بینایی و شنوایی خود را از دست داد.

به اساس این نشریه با اینکه این جوان نتوانسته رژیم غذایی خود را تبدیل کند، زیر کنترول داکتران قرار دارد، و در حال حاضر از حبوبات و مواد معدنی تغذیه می‌شود.

یادآوری می‌کنیم که مایک جیونس ویدیو بلاگر انگلیسی تصمیم گرفت اقدام "مارگان اسپرولکا" نویسنده فیلم "پرس دوبل" را تکرار کند که یکماه تنها از غذاهای فست فود استفاده کرد و پس از مدتی وزن او 13 درصد افزایش یافت.
جیونس تصمیم گرفت مقدار کالری، چربی و نمک را کنترل کند. 
او با این اقدام قصد داشت به این موضوع پی ببرد که آیا می توان با خوردن غذاهای مک دونالد در عین حال یک رژیم غذایی مناسب را دنبال کرد.
پس از گذشت سه روز از این تصمیم، جیونس 33 ساله با مشکلات معده مواجه شد. و مجبور به خوردن زیاد چربی شد و مشکل او با مصرف نوشیدنی های گاز دار کم کالری تشدید شد. در پایان هفته احساس بدی به وی دست داد.
در آخرین روز این آزمایش او آرزوی یک غذای سالم را داشت که همسر او آماده کرده است. در شروع این آزمایش وزن او 98 بود و پس از گذشت هفت روز وزن او به 96 کیلو رسید و طی این مدت با 2 کیلو کاهش وزن مواجه شد.
دنبال کنندگان وبلاگ از وی خواستند که برای یک ماه دیگر این رژیم غذایی را ادامه دهد ولی او این درخواست را رد کرد و گفت که حتی نمی خواهد به "برگر" به این زودی ها نزدیک شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала