اطلاعات محرم Apple در مورد آیفون های 2019 افشا شد

© AFP 2023 / Gabrielle Lurieآیفون جدید اپل
آیفون جدید اپل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مراسم معرفی آیفون‌های جدید که احتمالا با نام آیفون 11 شناخته خواهند شد، در تاریخ 10 سپتامبر امسال در سالن استیو جابز در مقر اصلی اپل در کوپرتینو کالیفرنیا، برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، در اینترنت اسناد داخلی اپل منتشر شده است است که  در آن در مورد جزئیات مربوط به آیفون 11 که هنوز به گونه رسمی ارائه نشده است، اطلاعات داده می شود.

سند منتشر شده برای کارمندان شرکت و شرکای آن در نظر گرفته شده است. این سند توصیه هایی را برای کار با دستگاه های نمایشی و همچنین همه اعلامیه های آینده ارائه می دهد. در تاریخ 10 سپتامبر ، این شرکت سه آیفون جدید را معرفی خواهد کرد و  فروش این آیفونها از 27 سپتامبر آغاز خواهد شد.

 

این مدل‌ها قرار است جایگزین آیفون XR، آیفون XS و XS Max بشوند. دوتا از این گوشی‌های که جایگزین XS می‌شوند، دارای سه دوربین در بخش پشتی خواهند بود. این سه دوربین مثل آیفون‌های کنونی شامل یک دوربین واید و یک دوربین تله‌فوتو با زوم دو برابری می‌شود و در نهایت دوربین سوم، از نوع اولترا واید خواهد بود. گوشی جایگزین آیفون XR نیز قرار است دارای دو دوربین باشد که شامل دوربین واید و دوربین تله فوتو می‌شود.

جدا از مسئله دوربین‌ها، نامگذاری این آیفون‌ها نیز تبدیل به مسئله‌ای عجیب شده. فعلا مورد اطمینان‌ترین فرد که سال گذشته نام آیفون 2018 را هم به افشا کرد ، گفته که هر سه آیفون امسال آیفون 11 خواهند بود. گوشی جایگزین آیفون XR، با نام آیفون ۱۱، جایگزین آیفون XS با نام آیفون 11 پرو و جایگزین iPhone XS Max با نام iPhone 11 Pro Max عرضه خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала