تعریف و تمجید ترامپ از موهایش

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر آیا ترامپ به زودی به برجام باز خواهد گشت؟
آیا ترامپ به زودی به برجام باز خواهد گشت؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا بار دیگر به مدل موهای خود افتخار كرد و ابراز داشت كه موهای وی به مراتب بهتر از همسالانش است.

 به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا درسخنرانی خود در جمع هوادارانش در کارولینای شمالی اظهار داشت، که آماده است تا در یک استادیوم آزاد،  نه در داخل خانه، برای جمع کردن همه هوادارانش، یک راهپیمایی گسترده را برگزار کند. به گفته ترامپ، او حتی آماده است درزیر باران موهای معروف خود را مرطوب کند.

 رئیس جمهور امریکا ابراز داشت: "این اقدام من حداقل ثابت می کرد که موهای من ساختگی نبوده و از خود من است."

ترامپ اضافه کرد: "این موهای خود من است. شاید فوق العاده نباشند، اما می توانم بگویم که بهتر از اکثر دوستان من در این سن و سال است. خیلی بهتر... به مراتب بهتر"!

استایل جدید موهای ترامپ سوژه انترنتی شد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
استایل جدید موهای ترامپ سوژه انترنتی شد + عکس

 مدل موهای ترامپ بارها به سوژه بحث در شبکه های اجتماعی مبدل شده است.در سال 2012 ، آوازخوان امریکایی "شر" در مورد طبیعی بودن موهای ترامپ در توییتر ابراز شک و تردید نمود. ترامپ که که در آن زمان یک تاجر ساده بود، به این موضوع پاسخ داد و گفت که برخلاف شر "همه چیز" او طبیعی است. در نتیجه این آوازخوان با قاطعیت از خرید در شبکه میسی که متعلق به ترامپ است، دست کشید.

همچنین پیش از مراسم تحلیف، ترامپ اظهار داشت که از احتمال بارندگی در این روز ناراحت نیست، زیرا باران می تواند برای همه ثابت کند که وی موهای مصنوعی "ساختگی" نمی پوشد.

اما پیش ازاین ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور امریکا واقعیت موهای دونالد ترامپ را روشن کرد ، به گفته ی دختر آقای رئیس جمهور این فرم و حالت غیرطبیعی نتیجه نوعی جراحی بود است که روی پوست سر انجام می شود.

ایوانکا گفت :موهای پدرم کمی غیرطبیعی است چرا که او جراحی به نام " scalp reduction surgery " که نوعی جراحی کاهنده پوست سر است انجام داده تا نقاطی که کم مویی و طاسی وجود داشته را با این روش از روی پوست سر برداشته و به این طریق کم مویی اش رفع شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала