بازگرداندن 50 هزار دالر پول یافت شده به صاحبش در دبی

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر بازگرداندن 50 هزار دالر پول یافت شده به صاحبش
بازگرداندن 50 هزار دالر پول یافت شده به صاحبش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کارمند کافی شاپ در دبی بکسی را که در آن بیش از 50 هزار دالر پول نقد و دیگر اشیای قیمتی قرار داشت پیدا و دوباره به صاحبش مسترد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Gulf News یک شهروند فیلیپین، که در یک کافی شاپ در دبی مشغول به کار بود، بکسی را که یکی از مشتریان فراموش کرده بود پیدا و به پلیس بازگرداند. در داخل این بکس بیش از 195 هزار درهم امارات (53 هزار دالر) پول نقد و سایر اشیای قیمتی قرار داشت.  

علاوه بر پول نقد، یک کتابچه چک، دو چک جداگانه به ارزش 136 و 1.7هزار دالر و همچنین اسناد شخصی نیز قرار داشت. این حادثه در دبی مال، بزرگترین مرکز خرید دبی رخ داده است.

کارمند این کافی شاپ بعد از اینکه مشتری برای دریافت بکس گم شده خود بازنگشت، در مورد آن به پلیس گزارش داد. به گفته وی، در ماموریت پلیس به او گفته شد که بکس متعلق به یک "کارفرمای روسی" است. تا زمانی که پلیس با او تماس نگرفته بود، او متوجه نشده بود که بکس خودرا فراموش نموده است.

هرچند این اتفاق در ماه اپریل صورت گرفت، اما پلیس دبی تصمیم گرفت تا ازاین شهروند فیلیپینی  به گونه رسمی سپاسگذاری کند، بنابراین در مورد این پرونده اطلاعات منتشر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала