روسیه از امریکا و طالبان خواهان از سر گرفتن مذاکرات شد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه از امریکا و طالبان خواهان از سر گرفتن مذاکرات شد
روسیه از امریکا و طالبان خواهان از سر گرفتن مذاکرات شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه: از گفتگوهای صلح امریکا با طالبان استقبال می‌کنیم.

به گزارش اسپوتنیک ، ماریا زاخاراوا سخنگوی وزارت خارجه رسیه با نشر خبرنامه‌ای از امریکا و طالبان خواسته است که مذاکرات در باره صلح افغانستان را هر چه عاجل از سر بگیرند، و افزوده است که تنها از راه گفتگوها میتوان اوضاع فعلی افغانستان را تغیر داد.
زخاراوا افزود ما از طرفین می خواهیم تا هرچه سریعتر مذاکرات را با هدف توافق و امضای توافق نامه صلح از سر بگیرند و گفته است محدود کردن کامل حضور نظامی خارجی یک شرط اساسی برای صلح پایدار در افغانستان است.

ترامپ: دیدار با رهبران طالبان و رئيس‌جمهور افغانستان را لغو کردم - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ مذاکرات صلح با طالبان را لغو کرد

این خواست‌ها در حالی انجام می‌شود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به تاریخ ۸ سپتمبر با نشر پیام‌های توییتری نوشته است که رهبران ارشد طالبان و رئيس جمهور افغانستان خواستار دیدار جداگانه و پنهانی با وی در کمپ داوید به روز یکشنبه بودند، اما در نتیجه‌ی حمله‌یی که در کابل صورت گرفت و یک سرباز امریکایی و ۱۱ تن دیگر در آن جان باختند، ترامپ دیدارها و مذاکرات صلح را لغو کرد.
ترامپ نیز افزود بودگر آنها نمی‌توانند در جریان مذاکرات مهم صلح درمورد آتش‌بس توافق کنند و حتی ۱۲ فرد بی‌گناه را به قتل می‌رسانند، پس آنها در هر حالت نمی‌توانند درمورد یک توافقنامه مهم نیز به توافق برسند. آنها چند دهه دیگر برای جنگ آماده اند؟.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала