اسنودن: ترامپ تمایل دارد همه او را دوست بدارند

© AP Photoادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا
ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارمند سابق آژانس امنیت ملی امریکا معتقد است که، رئیس جمهور ترامپ به دنبال خوشحال كردن مردم است، اما رفتار پرخاشگرانه ای وی باعث می شود که همه چیز برعکس شده و نتایج متضادی حاصل شود.

به گزارش اسپوتنیک، ادوارد اسنودن افشاگربرنامه های آژانس امنیت ملی امریکا که از روسیه درخواست پناهنگی نموده، در مصاحبه با شبکه "ام اس ان بی سی" دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا را به عنوان فردی سطحی که سطح درکش پایین و بسیار ساده است، توصیف کرد.

وی گفت: "ترامپ را بیشتر شبیه فردی می داند که هرگز عشق بی ثمر را نشناخته است".

اسنودن در حالی که در تبعید در روسیه به سر می‌برد، گفت: دونالد ترامپ طوری به من حمله کرد که گویا هرگز عشق بی‌ثمر را نشناخته است. هر کاری که او انجام می‌دهد نوعی معامله‌گری محسوب می‌شود.

اسنودن که اطلاعات محرمانه درباره برنامه‌های نظارتی آژانس امنیت ملی امریکا را افشا کرده، افزود: به نظر من ترامپ قصد دارد کاری کند که مردم او را دوست داشته باشند.

وی تاکید کرد: به نظر من ترامپ این گونه به نظر می‌رسد که تلاش می‌کند تا مردم او را دوست داشته باشند اما متاسفانه تمامی اقدامات او تاثیرات منفی به همراه داشته است.

ادوارد اسنودن، کارمند سابق اطلاعاتی امریکا در تابستان سال 2013  پس از افشای عملیات جاسوسی از جمله از شخصیت‌ها و مردم عادی در مکالمات تلفنی، ایمیل توسط آژانس امنیت ملی امریکا NSA  به روسیه گریخت و در همین کشور در سال 2013 اجازه اقامتی سه ساله دریافت کرد.

اجازه اقامت اسنودن در تابستان سال) به پایان رسید، اما با تصمیم دولت روسیه این شهروند امریکا اجازه اقامت برای سه سال دیگر در روسیه دریافت نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала