هجوم مردم به "منطقه 51" امریکا برای دیدن آدم فضایی

© Flickr / Beckieпришелец
пришелец - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیش از دو هزار نفر برای "حمله" به پایگاه نظامی مخفی امریکا موسوم به "منطقه 51" در ایالت نوادا گرد هم آمده اند. آنها فباور دارند که شواهد از آمدن آدمهای فضایی به کره زمین و حتی خود این موجودات در انجا نگهداری می شوند.

به گزارش اسپوتنیک با وجود لغو رویداد "هجوم به منطقه 51" در ایالت نوادای امریکا که برای اثبات وجود بیگانگان فضایی از سوی مردم مقرر شده بود، ارتش آن کشور با استقرار نیروهای پشتیبان و ایجاد موانع در این پایگاه‌ فوق سری، خود را برای مقابله با نفوذ احتمالی برخی از افراد به درون این پایگاه آماده می‌کند.

پیش از این دعوتی در فیسبوک برای جمع آوری شرکت کنندگان برای حمله به پایگاه نظامی ایالات متحده منطقه 51 در نوادا برای تأیید افسانه مشهور مبنی بر اثبات بازدید فضایی ها از زمین یا حتی نگهداری خود بیگانگان در این پایگاه شده بودند.

مقامات هوا فضای امریکایی منطقه بالای پایگاه مخفی منطقه 51 در نوادا را بسته اند. به گفته پورتال Business Insider، این ممنوعیت از 16 تا 22 سپتامبر است و در مورد هر هواپیما از جمله هواپیماهای بدون سرنشین و کوادکوپترها اعمال می شود.

منطقه پایگاه هوایی ایالات متحده (منطقه 51) در نوادا در 130 کیلومتری لاس وگاس، درست در سواحل دریاچه گروم واقع شده است .این پایگاه در سال 1955 ساخته شد، اما مقامات وجود آن را تنها در سال 2013 اعلام کردند.

 رویداد "هجوم به منطقه 51" نخست توسط یک دانشجوی بیست ساله به نام متی رابرتس در شبکه اجتماعی فیسبوک مطرح شد؛ این موضوع در تابستان امسال با جذب بیش از دو میلیون تن، توجه بسیاری را به خود جلب کرد تا در روز بیستم سپتامبر، به تماشای بیگانگان بپردازند.

با وجود اینکه فستیوال نوادا به طور رسمی لغو شد، اما مراسمی جایگزین درنوزدهم سپتامبر در مرکز شهر لاس وگاس برگزار شد. ارتش امریکا  "تمهیدات امنیتی بیشتری" در این منطقه برقرار کرد. هفته پیش، دو شهروند هلندی که تلاش داشتند از این محل سری فیلم‌برداری کنند، شناسایی و دستگیر شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала