سلاح منحصر به فرد روسی که می تواند شهاب سنگ ها را سقوط بدهد

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر سلاح منحصر به فرد روسی که می تواند شهاب سنگ ها را سقوط بدهد
 سلاح منحصر به فرد روسی که می تواند شهاب سنگ ها را سقوط بدهد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه چینی سینا معتقد است که دستگاه های موشکی ضد هوایی S-500 روسیه قادر است شهاب سنگهایی را که به سوی زمین پرواز می کنند، نابود کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه چینی سینا معتقد است که دستگاه های موشکی ضد هوایی S-500 روسیه قادر است شهاب سنگ هایی را که به سوی زمین پرواز می کنند نابود کند. این روزنامه یادآور می شود، سیستم های دفاع هوایی روسیه هر ساله تقاضای بیشتری در بازار جهانی پیدا می کند. گفته شده است که تبلیغات آمریکا علیه روسیه سبب اصلی این موضوع شده است.

این نشریه می‌گوید که موشک هایS-400 - S-500 پس از مدرن سازی قادر خواهند بود که همه‌ی وسایل پرنده مدرن و همچنین احتمالاً شهاب سنگ ها سقوط بدهد.

این روزنامه همچنین می نویسد: سرعت حداکثر S-500 حداقل 500 کیلومتر می باشد و به طور همزمان 10 هدف را نابود کند.

پیش از این سرگی شویگو وزیر دفاع روسیه اعلام نمود که در سال 2020 تحویل اس-500 آغاز خواهد شد. طبق اطلاعات رسانه های غربی در آزمایشات انجام شده، دسگاه «اس-500» توانست هدف را در فاصله 481,2 کیلومتر نابود کند که 80 کیلومتر بیش از هرنوع دستگاه های راکتی موجود در جهان می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала