S-500 روسیه مؤثرترین سیستم دفاع هوایی جهان خواهد شد

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر S-500 روسیه مؤثرترین سیستم دفاع هوایی جهان خواهد شد
S-500 روسیه مؤثرترین سیستم دفاع هوایی جهان خواهد شد    - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه چینی به ارزیابی ویژگی های منحصر به فرد جدیدترین مجتمع دفاع هوایی روسیه پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه چینی  Sina در گزارشی می نویسد: سیستم دفاع راکتی هوایی S-500 روسیه کارایی تمام سیستم های دفاع هوایی جهان را تحت شعاع قرار خواهد داد.

خاطرنشان می شود که ، سیستم جدید دافع هوایی S - 500 به دلیل ویژگی های برترآن جایگزین سیستم راکتی S - 400 خواهد شد و عنوان پیشرفته ترین سیستم دفاع موشکی روسیه را به دست خواهد گرفت.

نویسنده این مقاله یادآوری کرده است که برخی ها معتقد اند که سیستم جدید راکتی توانایی S-500 توانایی هدف قرار دادن شهاب سنگ ها را دارا است.

برد عملیاتی این سامانه 600 کیلومتر و توان شلیک همزمان نیز تا 10 موشک فراصوت بالستیک اعلام شده است که می توانند تا هفت کیلومتر بر ثانیه پرواز کنند و با بیشترین دقت ممکن، اهداف تعیین شده از جمله کلاهک های مافوق صوت در حال پرواز را هدف بگیرند.

    S - 500 نسل جدید سیستم های راکتی زمین به هوای روسی است که رقیب پاتریوت امریکا شناخته می شود. این سیستم دوربرد، توان پایش محدوده گسترده ای از آسمان محل استقرار را در بالاترین بلندا دارد.

توانایی دفاع و متوقف کردن موشک های بالستیک، هدف گرفتن انواع پرنده های دشمن از جمله هواپیماها، بالگردها و موشک های کروز از جمله کاربردهای جنگی اعلام شده این سیستم می باشد.

همچنین سامانه اس 500 به ایستگاههای رادیویی بسیار پنهانکاری مجهز خواهد شد که ایمنی عملیاتی و حفظ آن را افزایش می دهد، زیرا دشمن نمی تواند مکالمات کاربران شلیک را شنود کند یا مانع پرتاب شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала