روحانی اسرائیل را به حمایت از داعش متهم کرد

عضو شوید
رئیس جمهور ایران در اظهاراتی دولت اسرائیل را به حمایت از گروه تروریستی داعش متهم نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در مصاحبه با Fox News ابراز داشت: دولت اسرائیل از گروه ترویستی داعش حمایت می کند.

 رئیس جمهور ایران در ادامه افزود: "آنهایی که برای سرزمین  و برای دفاع از خانه خود می جنگند، تروریست نیستند، اما کسانی که به داعش کمک می کنند، آنها تروریست هستند. اسرائیل کشوری است که از جنگجویان زخمی داعش مراقبت می کند و به آنهاسلاح کمک می کند تا بجنگند. "

روحانی در پاسخ به سؤال در خصوص صحت گفته هایش و اینکه آیا این موضوع حقیقت دارد یا خیر ابراز داشت: "بله، بدون هیچگونه شک و تردید.  آیا شک دارید می خواهید تأیید این موضوع را ببینید؟ به بیمارستان های اسرائیل بروید و خواهید دید که شبه نظامیان زخمی در آنجا کمک دریافت می کنند. به سلاح های مصادره شده از داعش نگاه کنید ، و خواهید دید که آنها در اسرائیل ساخته شده اند. "

رئیس جمهور ایران تصریح کرد: شما مردمی را که برای آزادی سرزمین خودشان دفاع می‌کنند تروریست می‌خوانید، پس مردمی که کشورشان اشغال شده باید چه کار کنند. آیا باید بنشینند و اشغالگران را تماشا کنند.

روحانی در گفت و گو با خبرنگار شبکه فاکس نیوز همچنین با انتقاد از عملکرد رسانه های امریکایی در این زمینه، تاکید کرد: مشکل این است که رسانه‌های امریکایی واقعیت‌ها را به مردم آمریکا نمی‌گویند و از یک کانال خاص مسایل را برای مردم توضیح می‌دهند و این جای تأسف است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала