عربستان: بعد از این سیاحت کننده‌گان میتوانند حجاب نکنند

© AP Photoعربستان: بعد از این سیاحت کننده‌گان میتوانند حجاب نکنند
عربستان: بعد از این سیاحت کننده‌گان میتوانند حجاب نکنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عربستان سعودی برای اولین بار برای سیاحت کننده‌گان اجازه داده است که حجاب نکنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، دولت عربستان سعودی اقدام کرده است که برای اولین بار برای سیاحت کننده‌گان ویزه بدهد که در آن نیز درج شده است که خانمان میتوانند حجاب اسلامی را رعایت نکنند.

از سوی هم گفته اند که 49کشور جهان میتوانند از ویزای عربستان سعودی برای دیدن مکه معظمه و مدینه منوره استفاده کنند که قیمت فی ویزه 80 دالر گفته شده است.

زنان عربستان بدون محرم مرد اجازه دارند سفر کنند - اسپوتنیک افغانستان
زنان عربستان حالا بدون محرم مرد اجازه سفر دارند

نیز گفته اند که به گردشگران خارجی اجازه پوشیدن اباحه را نمی‌دهند و برای خانم‌ها اجازه لباس مناسب داده شده است و میتوانند از حجاب استفاده نکنند حتا در ساحل و نیز گفته اند که زنان بدون مرد میتوانند از اینجا دیدن کنند.

گفتنیست که چند پیش دولت عربستان اعلام کرده بود که زنانی که به سن 25 سالگی نرسیده اند، مانند سابق می تواند همراه با (شوهر، برادر یا پدر)، از عربستان دیدن کنند.
ویزا برای گردشگران فردی در ربع اول سال 2018 برنامه ریزی شده است. این اقدام با هدف افزایش جذابیت کشور برای مسافران در نظر گرفته شده است.
عمر الموبارک، مدیرعمومی اجازهنامه کمیسیون گردشگری و میراث های ملی، اظهار داشت که در حال حاضر این پایگاه در حال آماده سازی و ایجاد یک سیستم ویزای الکترونیکی است. این اقدامات بین کمیسیون، وزارت امور خارجه عربستان سعودی و مرکز اطلاعات دولتی هماهنگ شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала