علاقمندان گفتگو با لاوروف در سازمان ملل صف کشیدند + عکس

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر علاقمندان گفتگو با لاوروف در سازمان ملل صف کشیدند + عکس
علاقمندان گفتگو با لاوروف در سازمان ملل صف کشیدند + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه پس از سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک توجه گسترده هیئت‌های خارجی حاضر در این نشست را به خود جلب کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، تصویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد نمایندگان کشور‌های گوناگون برای گفتگو با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه این کشور، در برابر وی صف کشیده‌اند. 

اودر صفحه فیس‌بوک خود عکسی را منتشر کرد که در آن صفی از افرادی را نشان می‌دهد که خواهان گفت‌وگو با لاوروف پس از سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد هستند.

سالنی هم که نشست خبری لاوروف اندکی پس از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در آن برگزار شد، مملو از جمعیت بود. لاوروف در ابتدای سخنرانی خود از خبرنگاران برای توجهی که به مواضع روسیه در مورد مسائل بین‌المللی نشان دادند، قدردانی کرد.

لاوروف در سخنرانی خود تاکید کرد غرب تلاش می‌کند در هنجار‌های حقوق بین‌الملل تجدید نظر کرد. وی افزود روسیه به مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیشنهاد کرده است که پیش‌نویس قطعنامه تحکیم نظام کنترل تسلیحاتی را در نظر داشته باشد. وزیر خارجه روسیه گفت: ما همه کشور‌های جهان را به مذاکرات سازنده دعوت می‌کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала